این روز ها اکثر افراد سفت و سخت سعی می کنند از رژیم غذایی خود پیروی کنند تا به سلامت و اندام ایده آل خود نیز برسند اما خوب همیشه که همه ی رژیم ها جواب نمیده !!

با سرخ کن بدون روغن ؛ روغنو از زندگیت حذف کن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

این روز ها اکثر افراد سفت و سخت سعی می کنند از رژیم غذایی خود پیروی کنند تا به سلامت و اندام ایده آل خود نیز برسند اما خوب همیشه که همه ی رژیم ها جواب نمیده !!

شاید تنها با حذف یک ماده غذایی به راحتی آب خوردن بتوانید به وزن ایده آل خود برسید . مهم ترین ماده تو پخت غذا ها به خصوص غذاهای فست فودی روغنه که هرچی این غذا ها با روغن فراوان تری درست شوند مزه ترد تر و خوشمزه تری دارند به همین دلیل است اکثر افرادی که سعی در حذف روغن در وعده های غذایی خود دارند نمی توانند بیشتر از چند روز به این رژیم و غذاهای بخار پز و آب پز شده عادت کنند و دوباره به شرایط اول تغذیه خود برمی گردند .

یکی از بهترین دستگاه هایی که وب سایت دلاوا به شما پیشنهاد می دهد سرخ کن بدون روغن می باشد که با خرید آن می توانید با یک تیر دو نشان بزنید این جوری هم غذای کم کالری و بدون روغن درست می کنید و هم غذاهای سرخ شده و برشته ای که دنبالش هستید رو میل میکنید . اما یکی از موضوعاتی که سبب شده تا افراد در خرید این دستگاه منحصر بفرد تردید داشته باشند ، بی اطلاعی در مورد معایب سرخ کن بدون روغن و یا مضرات آن ها می باشد.

 

سرخ کن بدون روغن خوبه یا بده ؟

هممون میدونیم که این روز ها سرخ کن های بدون روغن به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرده اند ، نمیدونم چخبر شده که یکدفعه توجه بیشتر خانم ها به این دستگاه جلب شد و اکثرا در تلاش هستند تا این محصول را خریداری کنید ، به طوری که خرید سرخ کن بدون روغن به یکی از اصلی ترین محصولات تو خرید جهیزیه تبدیل شده است ، جدا از این اوصاف این دستگاه ها قیمت ارزونی هم ندارند اما کارایی و کاربرد بالای آن ها باعث شده تا افراد چشمشان را بر روی قیمت آن ببندند و بی تردید اقدام به خرید آن کنند ، تنها چیزی که این روز ها کمی تردید به دل خریداران راه انداخته ، زمزمه هاییست که در مورد معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس به گوش میرسد .

با سرخ کن بدون روغن شما می توانید با کمترین میزان کالری ، بهترین مدل غذاهای سرخ کردنی را با همان حالت ترد معروفشان درست کنید ، وقتی که وعده های غذایی شما کالری کم تری داشته باشد ، خواه نا خواه به مرور زمان متوجه خواهید شد که استفاده کمتر آن ها چقدر در تغییر وزن شما تاثیر گذار است . از همه مهم تر زمانی که از روغن کمتری در زندگی خود استفاده می کنید بی شک تجربه یک زندگی سالم تر را خواهید داشت .

نکته مهم اینجاست که استفاده مداوم و مکرر از این دستگاه توصیه نمی شود ، چرا که در زمان پخت در این دستگاه مواد مضری به اسم آمین ها هتروسیکلیک و هیدروکربن های آروماتیک نیز تولید می شوند که این مواد مضر به مرور زمان خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهند به همین دلیل استفاده مداوم و مکرر آن ها توصیه نمی شود .

به گفته برخی از مصرف کنندگان و خریدارن قیمت بالای سرخ کن های بدون روغن فیلیپس را می توان یکی از معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس به شمار آورد که این روز ها بسیار محبوب شده است .

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن را بخرید .

با سرخ کن های بدون روغن می توان انواع غذاهای متنوعی چون کیک ، بال مرغ ، سیب زمینی ، قارچ و… نیز درست کرد اما برای آن که بتوانید از تمام امکانات و کارایی این دستگاه استفاده کنید بهتره که حتما بهترین سرخ کن بدون روغن را برای خود خریداری کنید . در بین انواع معرفی بهترین سرخ کن های بدون روغن ، گل سر سبد آن ها برند فیلیپس است و پس از آن می توان به برند هایی چون گوسونیک ، نینجا ، شیائومی و… نیز اشاره کرد .

این نوع سرخ کن ها این روز ها در تنوع بسیار بالایی تولید می شوند و همین موضوع باعث شده تا انتخاب بهترین مارک آن ها برای خریداران کمی سخت و دشوار باشد ، به خصوص برای آن دسته از افرادی که زیاد در مورد برند های لوازم خانگی اطلاعی ندارند . قبل از خرید حتما سعی کنید ابتدا انواع پرفروش ترین مدل آن ها را همراه با مشخصات و قیمت بشناسید و سپس اقدام به خرید کنید .

در نهایت برای استفاده از سرخ کن ها توصیه می شود تا تنها یکی دو بار در هفته از آن ها استفاده کنید و باقی وعده های غذایی خود را سعی کنید به صورت بخارپز شده و یا آب پز میل کنید . درسته که این دستگاه بدون نیاز به روغن کار می کند اما برای آن که غذای شما طعم بهتری پیدا کند معمولا توصیه می شود کمی روغن روی غذا اسپری کنید و یا یک قاشق غذا خوری روغن به آن اضافه کنید تا نتیجه کار لذت بخش تر از آن چیزی شود که فکرش را میکنید .