مستر سوییمر آموزش خصوصی شنا در تهران عنوانی است که شاید شما را به فکر فرو برد که آیا موسسه آموزشی شنای مستر سوییمر، دوره‌های خصوصی آموزش شنای متمایزی از دیگر موسسات آموزش شنا دارد و این باعث شده که سعی کنیم در این مقاله آن را تشریح کنیم؟

مستر سوییمر آموزش خصوصی شنا در تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

در ادامه قصد داریم این موضوع را بیشتر بررسی کنیم و پی ببریم که آیا این موسسه آموزش شنا تفاوت خاصی با دیگر موسسات دارد یا نه تنها قصد بازاریابی برای آن را داریم و اصلا خبری نیست. این سوالات البته ما را به سمت این هم سوق خواهد داد که مثلا این موسسه در آموزش یکی از سبک‌های شنا که آموزش آن بسیار مهم است و کرال نام دارد چه تدبیراتی به کار می‌برد.

برای شرکت در آموزش خصوصی شنا در تهران با مستر سوییمر کلیک کنید.

انواع سبک شنا

قبل از اینکه مستر سوییمر آموزش خصوصی شنا در تهران را بررسی کنیم لازم است که توضیح دهیم که اصلا در یک دوره آموزش خصوصی شنا چه چیزی به شناگران آموزش داده می‌شود. به‌طورکلی 4 سبک اصلی شنا وجود دارد که هر شناگری که ادعای حرفه‌ای بودن در این ورزش را دارد باید آنها را به‌خوبی بشناسد.

این 4 سبک عبارتند از شنای قورباغه، شنای کرال سینه، شنای کرال پشت و البته شنای پروانه. این 4 سبک را فدراسیون شنای جهانی (FINA) به عنوان 4 سبک اصلی شنای انفرادی معرفی کرده است و هر شناگری باید بتواند آنها را به خوبی اجرا کند تا بتوان گفت که شناگری کارکشته است. اما آیا در دوره‌های آموزش خصوصی شنای مستر سوییمر این 4 سبک به‌خوبی آموزش داده می‌شود؟ با قاطعیت می‌گوییم بله؛ زیرا سوییمر یک مجموعه با مربیان قدرتمند است.

خدمات موسسه آموزش شنا مستر سوییمر

وجه تمایز موسسه آموزش شنای مستر سوییمر دوره‌های خصوصی آن در تهران است. این موسسه می‌تواند دوره‌های خصوصی آموزش شنا برای شما در هرجای تهران برگزار کند. یعنی هرجایی از شهر تهران که باشید، از موسسه آموزش شنای مستر سوییمر درخواست برگزاری دوره‌های خصوصی آموزش شنا کرده و به‌سادگی هر 4 سبک شنا را که نام بردیم بیاموزید. 

روش برگزاری نیز می‌تواند به صورت انفرادی در استخر محله شما یا استخر خانگیتان باشد یا اینکه با گروهی کوچک یک دوره مشترک ولی خصوصی آموزش شنا درخواست کرده و در استخر محله خودتان آموزش ببینید. جدای از این یک‌سری خدمات دیگر نیز در دوره‌های آموزش خصوصی شنای این موسسه وجود دارد.

اولین ویژگی که بسیار کمک‌کننده است، آموزش‌های ابتدایی است که این موسسه برای ریختن ترس شما از شنا بصورت عملی و روانی برای شما برگزار کرده و می‌توانید در آنها به‌خوبی ترس از آب خود را برطرف کنید. همچنین در ابتدای کار آموزش‌هایی جهت هماهنگی بدن شما با آب ارائه می‌شود که بتوانید ریلکس و بدون مشکل روی آب شناور بمانید. این آموزش‌ها از همان ابتدا بدن شما را با آب هماهنگ کرده و پیش‌نیازی است برای تمرینات دشواری که در ادامه آموزش‌ قرار است انجام دهید. 

آموزش دست کرال سینه

در شنای کرال سینه، یکی از مهم‌ترین حرکات اجرای حرکات دست است. البته این موضوع در مورد شنای کرال پشت نیز صادق است. شنای کرال سینه همان سبکی است که مشخص خواهد کرد آیا شما در ورزش شنا حرفه‌ای هستید یا نه. مسابقات آزاد و سرعتی شنا با این سبک برگذار می‌شود و درکل یکی از مهم‌ترین سبک‌های شنا است.

با مستر سوییمر خصوصی آموزش دست کرال سینه را بگذرانید.

اما حرکات دست در دوره‌های آموزش خصوصی شنای مستر سوییمر چگونه آموزش داده می‌شود؟ در این دوره‌ شما خواهید آموخت که چگونه با دستان خود آب روبروی بدن خود را شکافته و با سرعت در آب شنا کنید. 

2

برای این کار لازم است که در ابتدا یکی از دستان خود را در آب به صورت کشیده بالا آورده و با ترسیم یک نیم‌دایره آن را در آب وارد کرده و آب را از بغل بدن خود به کناری زده و سعی کنید با این کار بدن خود را جلو بکشید.

البته باید مراقب باشید که همزمان با اجرای این حرکت لازم است که سر شما هم در همان جهتی که دستتان در حال حرکت است چرخیده شود. هماهنگی حرکات دست و سر است که در این بخش از آموزش بسیار مهم بوده و موسسه مستر سوییمر روی آموزش این بخش بسیار خوب کار کرده است.

آموزش دست کرال پشت 

در اجرای حرکت دست شنای کرال پشت نیز لازم است که شما درست مانند شنای کرال سینه، همان‌طور که به پشت خوابیده‌اید دست‌های خود را در آب کشیده وارد کرده و سعی کنید آب کنار بدن خود را به‌پشت رانده و همزمان سرتان را در جهتی که دست در حال حرکت است بچرخانید.

آموزش دست کرال پشت با مستر سوییمر

برای یادگیری این حرکت یکی از بهترین روش‌ها استفاده از تخته شنا است. شما با دراز کشیدن روی تخته شنا می‌توانید حرکات دست را تمرین کرده و شنای کرال سینه و پشت را به‌خوبی بیاموزید.

3