افرادی که قصد خرید محصولات خرده ریز را دارند مطمئنا برند نوبل کینگ به گوششان خورده است. شرکت لوازم برقی نوبل کینگ از جمله شرکت های وارد کننده لوازم آشپزخانه باکیفیت در کشورمان ایران است. شرکت نوبل کینگ چندین سال است که در کشور ایران فعالیت می کند و خود را به عنوان برندی باکیفیت و قابل اطمینان به مصرف کنندگان معرفی کرده است. قیمت محصولات نوبل کینگ در مقایسه با سایر مارک ها بسیار مناسب می باشد به همین دلیل اکثر افراد برای خرید لوازم برقی آشپزخانه طرفدار این برند هستند. نوبل کینگ ساخت کجاست؟

بررسی کیفیت محصولات نوبل کینگ اصل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 در کدام کشور مونتاژ می شود؟ کیفیت محصولات نوبل کینگ چگونه است؟ چگونه با نمایندگی و خدمات پس از فروش نوبل کینگ در ارتباط باشیم؟ همگی اینها سوالاتی هستند که مشتریان در هنگام خرید محصولات نوبل کینگ از پشتیبانان سایت می پرسند. در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم و بیشتر با کیفیت محصولات نوبل کینگ nobel king آشنا شویم.

شرکت نوبل کینگ ساخت کدام کشور است؟

یکی از متداول ترین سوال ها برای خرید محصولات این شرکت همین است که نوبل کینگ ساخت کجاست و در کجا مونتاژ می شود. شرکت نوبل کینگ یک شرکت ترکیه ای می باشد و کارخانه ی این گروه تولیدی چند سال پیش در جلفا احداث شد. نوبل کینگ در همان سال های اول توانست با محصولات باکیفیت جای خود را در میان مشتریان باز کند و به همین خاطر محصولات زیادی را به سبد خرید خود اضافه کرد. حوزه ی فعالیت نوبل کینگ در بخش تولید لوازم خانگی می باشد به دلیل فعالیت بالای این شرکت محصولات آن در سایر کشورها نیز تولید می شود. برای مثال محصولات نوبل کینگ در کشور ایران نمایندگی دارد و این کارخانه در شهر تبریز احداث شد. بسیاری از فروشنده ها به اشتباه نوبل کینگ را یک برند چینی می دانند در حالی که این برند یک برند ترکیه ای است.

لینک نمایش تمامی محصولات نوبل کینگ

راهنمای خرید آون توستر نوبل کینگ

آون توستر نوبل کینگ جزء پرفروش ترین محصولات شرکت نوبل کینگ می باشد و در کشور ایران این محصول از فروش بسیار خوبی برخوردار است. آون توستر نوبل  کینگ مدل 1004 از پرطرفدارترین مایکروفرهای این شرکت می باشد که جنس بدنه آن از لعاب و رنگ پودری الکترو استاتیکی می باشد. پوشش داخلی آن گالوانیزه و سینی ها روکش لعابی دارند. المنت های این آون توستر از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و از نوع المنت لوله ای می باشند. توان اسمی آون توستر نوبل کینگ 1500 وات می باشد و ظرفیت داخلی آن 40 لیتر است. متعلقات این دستگاه  اعم از جوجه گردان، سینی پیتزا ، سینی گوشت و تور استیک می باشد که هر کدام یک عملکرد مجزا برای آشپز قلمداد می کند.

 

راهنمای خرید اتو بخار دستی نوبل کینگ

اتو بخار دستی نوبل کینگ از جدیدترین محصولات شرکت نوبل کینگ می باشد و در سال 1401 روانه بازار گردید. این اتو بخارها در مدل های مختلفی موجود هستند و شما باید با توجه به امکاناتی که دارند بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید. توان مصرفی اتو بخارهای دستی نوبل کینگ از 2200 وات تا 3000 وات می باشد. تنوع رنگ این اتو بخارها بسیار زیاد است و در رنگ های قرمز، مشکی، سفید، نقره ای و ... موجود هستند. از جمله مشخصات کلی اتو بخار های دستی نوبل کینگ می توانیم به سیستم تنظیم بخار دهی، کابل 1.5 متری، گنجایش مخزن، سیستم ضد رسوب، طراحی زیبا و چشمگیر، عملکرد فوق العاده، گارانتی 24 ماهه اشاره کنیم. از پرفروش ترین اتو بخارهای نوبل کینگ بازار مدل های 9806، 9809، 9804 و ... می باشد.

24

راهنمای خرید سرویس چاقو برند نوبل کینگ

تنوع زیاد سروس چاقو در مارک و مدل های مختلف افراد را در هنگام خرید سردرگم می کند به همین دلیل ما مارک نوبل کینگ رو به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. سرویس چاقوهای برند نوبل کینگ 9 پارچه هستند و در چندین رنگ مختلف در بازار موجود هستند. جنس سرویس چاقوهای نوبل کینگ از استیل ضدزنگ می باشد و بسیار تیز و برنده هستند. مهم ترین فاکتوری که باعث شده سرویس چاقوهای نوبل کینگ از فروش زیادی برخوردار باشند قیمت آن ها است. به طور کلی قیمت محصولات نوبل کینگ در مقایسه با امکاناتی که دارند بسیار مناسب هستند. سرویس کارد و ساطور نوبل کینگ دارای 24 ماه گارانتی معتبر شرکت وحدت تلاش کارا ارس می باشد.

راهنمای خرید جاروبرقی نوبل کینگ

جاروبرقی نوبل کینگ یکی از جدیدترین محصولات شرکت نوبل کینگ می باشد که در سال 1402 وارد بازار شده است. این جاروبرقی در دو مدل مختلف در بازار موجود است و در رنگ های سفید و مشکی تولید می شود. جاروبرقی نوبل کینگ ترکیه مدل 3600 دارای قدرت موتور عالی و توان مکش 2200 وات می باشد. لوله ی این مدل تلسکوپی است و دارای 18 ماه گارانتی می باشد. یکی دیگر از مدل های جاروبرقی نوبل کینگ مدل 3620 می باشد که توان مصرفی آن 2200 وات است. لوله ی این مدل نیز تلسکوپی می باشد و در رنگ سفید وارد بازار می شود. قیمت جاروبرقی های نوبل کینگ در مقایسه با سایر مارک های بازار بسیار مناسب است و عزیزانی که قصد خرید جاروبرقی ارزان قیمت و باکیفیت را دارند پیشنهاد می کنیم از این محصول خریداری نمایند.

25

قیمت محصولات نوبل کینگ در بازار ایران

محصولات شرکت تولیدی نوبل کینگ از کیفیت بسیار بی نظیری برخوردار هستند به همین دلیل بسیاری از فروشنده های لوازم خانگی اقدام به فروش محصولات این شرکت کرده اند. مزیت دیگری که باعث شده این محصولات فروش بسیار خوبی داشته باشد قیمت محصولات نوبل کینگ است. این شرکت قیمت محصولات خود را جوری تنظیم کرده است که برای هر خانواده ای با هر درآمدی مناسب و مقرون به صرفه باشد. قیمت محصولات نوبل کینگ در مقایسه با سایر مارک های بازار بسیار ارزان تر است. برای مثال شما یک آون توستر 40 لیتری با امکانات آون توستر نوبل کینگ را نمی توانید با همین قیمت در بازار پیدا کنید. برای خرید محصولات نوبل کینگ با ارزان ترین قیمت بازار می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا مراجعه کنید. تمامی محصولات این شرکت با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در گزینگ کالا به فروش می رسند.

خرید محصولات نوبل کینگ اصل از فروشگاه اینترنتی معتبر

همانطور که می دانید امروزه محصولات فیک در بازار بسیار زیاد است و شما باید در مورد شرکتی که قرار است محصولاتش را خریداری کنید اطلاعات داشته باشید. برای مثال آون توستر نوبل کینگ جزء محصولاتی است که بدل آن در بازار بسیار زیاد یافت می شود. برخی از افراد آون توستر نوبل را که در مقایسه با نوبل کینگ بسیار ساده تر است و از کیفیت پایینی برخوردار است با قیمت توستر نوبل کینگ اصل می فروشند. شما باید به نوع نوشتار و مارک روی دستگاه توجه کنید و مطمئن باشید که نوبل کینگ nobel king اصل باشد. برای خریدی مطمئن تر پیشنهاد می کنیم خریدهای خود را از یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی معتبر انجام دهید. شما عزیزان می توانید تموم محصولات نوبل کینگ اصل را با گارانتی معتبر شرکت وحدت تلاش کارا ارس از فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا خریداری فرمایید. برای ارتباط با کارشناسان لوازم خانگی گزینگ کالا با دفتر مرکزی از طریق شماره تلفن 04446230340 تماس حاصل فرمایید.