راهنمای گام به گام سفارش سئوی سایت با نبض مارکتینگ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

سفارش سئو، فرآیندی حیاتی در توسعه کسب‌وکارها می‌باشد. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش خریدهای آنلاین از وبسایت کسب‌وکارها، ارزش سئوی سایت و بودن در نتایج اول گوگل هر روز پر رنگ‌تر می‌شود. افزایش اعتبار سایت باعث می‌شود افراد بیشتری روی آن کلیک کرده و فروش کسب‌وکار به مراتب بیشتر می‌شود. اما سوال اصلی این است که در فرآیند سفارش سئو، باید به چه نکاتی توجه داشت؟

در این مقاله به بررسی مراحل سفارش سئو و نکات حائز اهمیت در این فرآیند می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

سفارش سئو، فرآیندی ساده اما مهم

اینکه تلفن خود را بردارید و با اولین شرکت سئویی که پیدا می‌کنید تماس بگیرید و سفارش سئو ثبت کنید کار ساده‌ای به نظر می‌رسد؛ اما بهتر است دست نگه دارید!

سئو سایت به طور مستقیم بر فروش اینترنتی بالا، برندینگ و توسعه کسب‌وکار تاثیر دارد. پس باید در انتخاب شرکتی که برای سفارش سئو انتخاب می‌کنیم سخت‌گیر باشیم. 

بگذارید تا قدم به قدم یک سفارش سئو موفق را توضیح دهیم تا بتوانید با خیال راحت انتخاب کرده و به خوبی از سئو سایت نتیجه بگیرید.

7

گام اول: انتخاب یک شرکت سئو حرفه‌ای

مهم‌ترین مرحله در فرآیند سفارش سئو، انتخاب یک شرکت حرفه‌ای است. بهتر است کمی با خصوصیات یک شرکت سئو حرفه‌ای آشنا شویم.

۱- تجربه کافی

یکی از مهم‌ترین خصوصیات لازم در زمینه سئو سایت، تجربه است. زیرا هر چقدر هم مفاهیم سئو به طور تئوری آموزش داده شوند، تا به طور عملی و بارها تکرار نشوند، افراد نمی‌توانند خود را متخصص سئو تلقی کنند. علم سئو نیاز به آزمون و خطاهای فراوان داشته و نیاز است شرکتی را انتخاب کنید که چندین سال در این زمینه فعالیت داشته‌اند.

۲- به روز بودن

سئو، دانشی است که به طور دائم به روز رسانی می‌شود. لازم است برای سئو سایت کسب‌وکارمان، افرادی را انتخاب کنیم که به آپدیت کردن دانش خود اهمیت داده و از روش‌های قدیمی استفاده نمی‌کنند.

۳- نمونه کار شرکت سئو

از نکاتی که می‌توانید در انتخاب شرکت سئو مناسب در نظر بگیرید، توجه به نمونه کارهای آن‌هاست. اینکه متخصصین شرکت مورد نظر، سایت‌های قبلی را با چه کلیدواژه‌هایی به صفحه اول رسانده‌اند، می‌تواند خیال شما را از همکاری با آن شرکت راحت کند.

۴- تضمین در قرارداد

این موضوع یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب بهترین شرکت سئو به شمار می‌آید. متخصصین حرفه‌ای سئو، هر آنچه می‌گویند را تضمین و آن را در قرارداد ذکر می‌کنند. باید دقت کنید شرکتی مورد اعتماد است که تضمین را در قرارداد ذکر کند، نه به صورت کلامی! پس پیش از ثبت سفارش سئو، در این مورد تحقیق کنید. شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سئو، معمولا این موارد را در وب سایت کسب‌وکارشان می‌نویسند.

۵- نظر مشتریان سابق

از دیگر روش‌های برای اعتماد به یک شرکت سئو و انتخاب آن‌ها، توجه به نظر مشتریان سابقی هست که داشته‌اند. علاوه بر اینکه بسیاری از شرکت‌های سئو اطلاعات مشتریان قبلی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید نظر آن‌ها را جویا شوید، شما می‌توانید کلیدواژه‌هایی که متخصصان آن شرکت کرده‌اند را در گوگل جستجو کنید. اگر سایتی که شرکت سئوکار به عنوان نمونه کار در سایت خود قرار داده بود جزو اولین نتایج جستجو بود، می‌توانید نظر مشتریان را به خوبی حدس بزنید.

برای اطلاعات بیشتر، می توانید مقاله " ویژگی های یک شرکت سئو حرفه ای " را مطالعه فرمایید.

 

گام دوم: مشاوره سئو دقیق و کاربردی

بعد از انتخاب یک شرکت سئو معتمد و کاربلد، قدم دوم در سفارش سئو این است که با آن‌ها تماس گرفته و درباره وب‌سایت کسب و کارتان مشاوره بگیرید. شرکت‌های حرفه‌ای پیش از ثبت سفارش سئو، سایت شما و رقبا را بررسی کرده و بر اساس نوع کسب‌وکارتان راه حلی را برای سئو سایت پیش پای شما می‌گذارند.

 

گام سوم: سفارش سئو

بعد از انتخاب یک شرکت سئو مناسب و مشاوره سئو، زمان آن است که سفارش سئو خود را ثبت کنید. در این مرحله فرآیند بررسی تخصصی‌تر سایت و کسب‌وکار شما و آنالیز سایت رقبا شروع می‌شود.

8

گام چهارم: تدوین استراتژی سئو

شرکت متخصص سئو موظف است بعد از ثبت سفارش سئو، استراتژی دقیقی را به طور شخصی و برای کسب‌وکار شما تدوین کند. فرآیند خدمات سئو در هر وبسایت و کسب‌وکار، با دیگری متفاوت بوده و نیاز است برای هرکدام یک استراتژی کاربردی و دقیق بر اساس اطلاعات به دست آمده از سایت و رقبای آن تدوین شود. یک شرکت سئوی حرفه‌ای بعد از به دست آوردن اطلاعات کافی، برای تدوین یک استراتژی کاربردی اقدام می‌کند.

 

گام پنجم: شروع فرآیند سئو سایت

بعد از تدوین یک استراتژی دقیق و کاربردی بر اساس اطلاعات موجود از کسب‌وکار و سایتتان، زمان شروع فرآیند سئو سایت است. سئو سایت دارای سه مرحله اصلیِ سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال است؛ که متخصصین سئو بر اساس استراتژی تدوین شده، مراحل مختلف آن را اجرا کرده و گزارشی از فرآیند سئو سایت را در اختیار شما می‌گذارند.

 

گام ششم: صبر!

زمان دقیق نتیجه‌گیری از فرآیند سئو قابل پیشبینی نبوده و در هر سایت یا کسب‌وکار، با دیگری تفاوت دارد. زمان حدودی نتیجه‌گیری از سئو ۹ ماه بوده و بهتر است در این زمان صبور بوده و به متخصصین سئو اجازه دهیم تا به بهترین نحو کارشان را انجام دهند.

9

برای اطلاع بیشتر از فرآیند سفارش سئو سایت، می‌توانید با متخصصین نبض مارکتینگ به شماره ۰۲۱۸۸۹۴۸۹۱۷ تماس بگیرید. آن‌ها تمام سوالات شما را به طور رایگان برطرف کرده و خیال شما را از فرآیند سئو سایتتان راحت می‌کنند.