معرفی و بررسی تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس  صدرا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

با پیشرفت تکنولوژی و اهمیت ارتباطات ،‌امروزه دیگر جلسات به روش سنتی برگزار نمی شوند و جهت بازدهی بیشتر از تجهیزات کنفرانسی و  ارتباط  تصویری  استفاده می شود . در این بین شرکت صدرا ایرانیان با 23 سال تجربه  در زمینه  تجهیز سالن های کنفرانس و جلسات  راهکار ها و محصولات  متنوعی را ارائه داده است. تا در بهبود کیفیت جلسات قدم های موثری  برداشته باشد . در ادامه  مطلب به معرفی محصولات کنفرانس و ویدئو کنفرانس  شرکت صدرا ایرانیان می پردازیم .

در صورت نیاز به دریافت مشاوره و بازدید رایگان جهت طراحی و تجهیز سالن کنفرانس با کارشناسان ما با شماره 37024-051 تماس حاصل کنید.

5

میکروفون کنفرانس صدرا

میکروفون های کنفرانس صدرا بهترین گزینه برای سالن های جلسات می باشند . تمامی میکروفون ها دارای قابلیت حذف صدای اضافی با حساسیت بالا ، قابلیت اتوترک ، دارای کلید حق تقدم می باشد و همچنین در هر مدل از میکروفون اتاق کنفرانس  قابلیت های رای گیری ، حضور غیاب  ، بلندگو داخلی ، نصب توکار و ..  اضافه شده تا در برگزاری هر چه بهتر جلسات کمک کند. میکروفون های صدرا در 4 مدل SM45 , SM50  ,SM55 , SM60  توسط شرکت صدرا ایرانیان تولید می گردد جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت سیستم کنفرانس و خرید تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس با کارشناسان ما  با شماره ۳۷۰۲۴-۰۵۱ تماس حاصل کنید.

6

مانیتور تاشو کنفرانسی صدرا MC322

مانیتور کنفرانس صدرا یکی از ابزار های مهم سالن  جلسات می باشد  و دارای صفحه 15.8 اینچ با پنل نمایشی  LED  است و از کیفیت تصویر FULL HD  ، کنتراست  بالا ، بلندگو داخلی ، قابلیت تا شوندگی 90 درجه برخورداراست . این مانیتور کنفرانسی علاوه بر این که فضای کمی از میز را اشغال می کند با توجه به ظاهر ظریف و زیبایی که دارد جلوه ویژه ای به سالن جلسات شما می بخشد.

سیستم ویدئو کنفرانس صدرا

سیستم های ویدئو کنفرانس صدرا شامل  دوربین اتوترک ، اسپیکرفون، 2 عدد میکروفون اضافی ( اکسپنشن) ، هاب مرکزی و ریموت کنترل است ،‌سیستم ویدئو کنفرانس  یک پکیج کامل جهت برگزاری تماس های تصویری  است و به شما کمک می کند تا جلسات خود را با بالاترین کیفیت برگزار کنید . این سیستم به  گونه ای طراحی شده که مناسب برای اتاق های 10 الی 15 نفره باشد، قابلیت دریافت صدا به صورت 360 درجه ، کیفیت تصویر FULL HD ،  هماهنگی با  سیستم عامل های ایرانی و خارجی اعم از  از اسکایپ ، شوکا و ... از برخی مزیت های این سیستم  می باشد.

7

 دوربین ویدئو کنفرانس صدرا

دوربین ویدئو کنفرانس  را می توان برای اهداف مختلف، از جلسات کاری گرفته تا تعاملات شخصی، استفاده کرد. دوربین های کنفرانس صدرا علاوه بر برگزاری جلسات  به صورت انلاین  جهت  جلسات آفلاین هم استفاده می شود . در سالن های کنفرانس بزرگ که تعداد افراد شرکت کننده زیاد هستند  تصویر شخص سخنران مشخص نمی شود و دوربین های کنفرانسی صدرا با ردیابی خودکار و بدون نیاز به اپراتور تصویر فرد سخنران را نمایش می دهند . دوربین های  کنفرانس صدرا قابلیت  بزرگنمایی 10 الی 20 برابر بدون افت کیفیت تصویر، قابلیت تشخیص چهره و زوم خودکار و قابلیت چرخش 360درجه و زاویه دید گسترده را دارند.  

اسپیکرفون ویدئو کنفرانس صدرا

اسپیکرفون صدرا SP23 (Speakerphone) ، دارای میکروفون و بلندگو داخلی است، و از سری اسپیکرفون های رده بالا مناسب کنفرانس ها با ظرفیت 10 نفر محسوب می شود  و با توجه به فناوری  ضد نویز استفاده شده در ان دستگاه قابلیت استفاده در محیط های شلوغ را نیز دارد .

سیستم های تصویری رمز گذاری شده صدرا 

این سیستم دارای یک دوربین و میکروفون مرکزی است و از جدید ترین  پروتکل های روز دنیا جهت ارتباط ویدئو کنفرانس امن برخوردار است . این سیستم به گونه ای طراحی شده که بدون سیستم عامل خارجی و به کمک یک آی پی  ثابت توانایی برقراری ارتباط  صوتی و تصویری را داراست . این تجهیزات ویدئو کنفرانس دارای امنیت بالا است وغیر قابل هک و شنود می باشد و مناسب جهت برگزاری جلسات کنفرانس به صورت  محرمانه است.

 

پایگاه تحلیل گران فناوری های نوین صـدرا ایرانیان درسال  1378 درحـوزه تاسیس شده است . این شرکـت  با انجام تعداد زیادی پروژه درزمینه ویدئوکنفرانس ، تجهیزات اتـاق های کنفرانس ، سـالن های  همـایش و همچنین استـودیوهای صـدا و تصویر ، یکی ازفعـال ترین شرکت های کـشوردر زمینه های یادشده می باشد. همچنین ایـن شرکت با اتـکا به دانش بومی اقدام به تولید تجهیزات کنفرانس ایرانی با برند صدرا نمود. که سرانجام توانست به وسیله پشت کار و تلاش کارشناسان متعهد این مجموعه با مهندسی معکوس و دانش بومی اقدام به تولید بروزترین و جدید ترین دستگاه های و تجهیزات مربوطه نماید.

                                                                                                                                                                                                                                                          

راه‌های ارتباطی با شرکت صدرا ایرانیان

تلفن تماس: ۳۷۰۲۴-۰۵۱

واتساپ: ۰۹۳۹۷۰۲۴۶۷۷

اینستاگرام: @sadra_it