دستگاه بسته بندی ریلی و صندوقی در صنعت بسته‌بندی نقش مهم و ویژه‌ای را ایفا می‌کند و شما چنانچه به دنبال تولید دستگاه‌های مرغوب و با کیفیت هستید، کارخانه نادی پک یک گزینه عالی و کارآمد به شمار می‌آید. چراکه صنعت بسته‌بندی از پیشرفت بالایی برخوردار است و برای افزایش فروش، بسیاری از تولیدکنندگان به بسته‌بندی محصولات اهمیت ویژه قائل می‌شوند و به همین خاطر است که در ادامه شما را با کارکرد این 2 دستگاه بسیار کاربردی به صورت مختصر ولی مفید آشنا خواهیم کرد.

معرفی نادی پک + دستگاه های بسته بندی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

دستگاه بسته بندی ، خرید و قیمت انواع دستگاه های بسته بندی نادی پک

 

دستگاه بسته بندی صندوقی

دستگاه بسته بندی صندوقی در صنایع گوناگون به صورت دستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع دستگاه شیرینگ به شکل میزی طراحی شده است و شما قسمتی را برای قرار دادن محصول می‌توانید در نظر بگیرید. این دستگاه توسط گرمایی که از المنت به وجود می‌آید، می‌تواند آن خود را گرم کرده و برای بسته‌بندی مواد غذایی، محصولات صنعتی، محصولات آرایشی، انواع مختلف کارتن، شکلات، قطعات خودرو و بسیاری از محصولات دیگر مورد استفاده قرار داد. معمولاً از فیلم‌های پی وی سی،PP و... برای داخل فیلم شیرینگ استفاده می‌کنند و بعد از بسته شدن درب عملیات دوخت انجام می‌پذیرد.

از این دستگاه بسته‌بندی برای بسته‌بندی مواد غذایی در رستوران‌ها، برای بسته‌بندی مواد غذایی مانند گوشت، مرغ، ماهی و بسیاری از موارد این‌چنینی می‌توان استفاده کرد. همچنین بسته‌بندی ادویه‌جات، بسته‌بندی انواع دستگاه و لوازم جانبی و بسته بندی لوازم بهداشتی، مواد شوینده هم توسط این دستگاه انجام می‌شود.

مزایای دستگاه بسته بندی صندوقی

از جمله مزایایی که برای استفاده از دستگاه بسته بندی صندوقی می‌توان نام برد، محافظت عالی از محصول در مقابل عوامل محیطی مختلف همچون رطوبت و گرد و غبار است. همچنین برای محصولات کنسرو شده و نوشیدنی این دستگاه می‌تواند به بهترین شکل ممکن کارایی خود را به رخ بکشد. توجه داشته باشید ایمن‌سازی جعبه محصول را هم در این میان نباید نادیده گرفت؛ چرا که این دستگاه می‌تواند به ایجاد بسته‌بندی‌های ترکیبی هم کمک کند و از دست‌کاری محصول جلوگیری به عمل آورد. احتمالاً بدانید که استفاده از این دستگاه هیچ‌گونه مشکلی برای طبیعت و محیط زیست به وجود نمی‌آورد؛ چراکه کاملاً با محیط زیست سازگاری دارد و می‌تواند به حفظ ماندگاری و طراوت محصولات غذایی به بهترین شکل ممکن کمک کند.

در هنگام خرید دستگاه بسته بندی کابینی صندوقی به چه مواردی باید توجه کرد؟

شما در هنگام خرید دستگاه بسته بندی صندوقی باید ابعاد محصول را مورد بررسی قرار دهید. همچنین میزان هزینه بسته‌بندی و تیراژ آن را هم نادیده نگیرید و سعی کنید با توجه به نوع کاربری مورد نظر، روکش شیرینگ را انتخاب کنید.

 همچنین توان دستگاه را در نظر می‌گیرد و مطابق با آن بسته‌بندی را انجام دهید؛ چرا که شما باید ویژگی‌ها و مشخصات فنی دستگاه را به خوبی بشناسید. این دستگاه مجهز به سیستم کنترل زمان، کنترل دما، چرخ برای جابه‌جایی آسان، جک گازی برای باز کردن راحت درب کابین، درب کابین مگنتی است و شما می‌توانید با توجه به گارانتی قطعات اصلی دستگاه در طولانی مدت بدون مشکل و استرس از دستگاه استفاده کنید.

دستگاه بسته بندی ریلی

دستگاه بسته بندی ریلی یکی از انواع دستگاه‌های دوخت است که در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و می‌توان برای جنس‌های گوناگون پلاستیک از این دستگاه دوخت استفاده کرد. از جمله مزایای اصلی استفاده از این دستگاه، مجهز شدن به دستگاه تاریخ‌زن است که عملیات چاپ تاریخ روی کیسه محصول را می‌توان در حین دوخت انتظار داشت. امروزه دستگاه‌های بسته‌بندی ریلی را به صورت عمودی و افقی مورد استفاده قرار می‌دهند.

می‌توان گفت عملکرد دستگاه، نوع دوخت، ابعاد دستگاه و وزن این دستگاه می‌تواند از جمله فاکتورهای مهم و کلیدی روی برآورد قیمت دستگاه دوخت ریلی به حساب آید. این دستگاه را با نام دستگاه دوخت پلاستیک یا دستگاه پرس پلاستیک هم امروزه در بازار می‌شناسند. شما چنانچه به خرید دستگاه ساده دوخت ریلی بپردازید، این اختیار را ندارید که به آن تاریخ وزن اضافه کنید و به همین دلیل، شما باید قبل از خرید دستگاه به این نکته کلیدی هم بی‌توجه نباشید.

مزایای استفاده از دستگاه دوخت ریلی

از جمله مزایایی که برای استفاده از دستگاه بسته ‌بندی ریلی می‌توان در نظر گرفت، قیمت مناسب این دستگاه است که برای بسته‌بندی صنعتی و خانگی می‌تواند هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی را برآورد کند. ابعاد دستگاه هم به‌گونه‌ای طراحی شده است که شما با کم‌ترین حجم می‌توانید در کارگاه‌های صنعتی و خانگی به راحتی مورد استفاده قرار دهید. برای آن دسته از کسب و کارهایی که سرمایه کم و رو به متوسطی دارند، این دستگاه دوخت یک گزینه عالی و کارآمد به شمار می‌آید؛ چرا که می‌تواند در سه شیفت به راحتی کارکرد خود را به نمایش بگذارد و سرعت بالایی را با کیفیت مناسب برای بسته بندی صنعتی به وجود آورد.

9

 

انواع دستگاه دوخت ریلی

دستگاه بسته ‌بندی ریلی شامل دستگاه بسته‌بندی ریلی عمودی، ریلی افقی، ریلی پایه‌دار و ریلی با تزریق گاز است. می‌توان گفت دستگاه بسته بندی ریلی عمودی برای بسته بندی پاکت‌هایی که محتوای آن‌ها مایع است مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه بسته‌بندی ریلی افقی برای بسته‌بندی محصولات گوناگون گزینه مناسبی است که محدودیت خاصی برای استفاده از این دستگاه وجود ندارد. از دستگاه دوخت ریلی پایه‌دار با توجه به اینکه قابلیت تنظیم ارتفاع دارد، می‌توان برای بسته‌بندی محصولات بسیاری مورد استفاده قرار داد. دستگاه دوخت ریلی با تزریق گاز این قابلیت را دارد، انواع تجهیزات را بتوان روی آن نصب کرد و قابلیت تزریق گاز ازت و بسته‌بندی را هم به وجود می‌آورد و معمولاً برای بسته‌بندی محصولات غذایی از این دستگاه می‌توان استفاده کرد.

سخن پایانی

به بررسی کارکرد، مزایا، انواع و راهنمای خرید دستگاه بسته بندی صندوقی به صورت مختصر و مفید پرداخته‌ایم. امروزه در اقتصاد مدرن نقش دستگاه بسته‌بندی را نمی‌توان نادیده گرفت؛ چرا که به بالا بردن طول عمر محصولات کمک می‌کند و این امر می‌تواند فروش محصولات را از چندین برابر کند.

نادی پک از جمله شرکت‌های معتبری است که در زمینه تولید انواع دستگاه‌های بسته‌بندی در طی سالیان طولانی در حال فعالیت است و صددرصد، شما برای محافظت فیزیکی، اطلاع‌رسانی، بازاریابی، ایمنی و سلامت و راحتی در جابجایی نمی‌توانید مزایای استفاده از دستگاه‌های بسته‌بندی را نادیده بگیرید. قبل از خرید هرکدام از دستگاه‌های بسته‌بندی هم می‌توانید با مشاورین سایت در ارتباط باشید.