آموزش باریستا با مدرک بین المللی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

اگه با دوستان یا نامزدتون یا همکاراتون بخواهید قرار بذارید معمولا کجا رو انتخاب می کنید؟ پارک، سینما، رستوران، پیاده روی و یا کافه و کافی شاپ؟ مسلما وقتی با کسی به هر دلیلی قرار میذارید قراره با هم گفتگو داشته باشین، تو امنیت و آرامش با هم صحبت کنین، سرما یا گرمای هوا اذیتتون نکنه، از سینما هم که بهتره اصلا چیزی نگم! صدا به صدا نمی رسه چه برسه بخواد حرفی زده بشه، خوب پس با این وجود بهترین مکان برای گفتگو و گذراندن وقت یه کافه دنج یا یه کافی شاپ شیکه، جایی که بشه پشت میز روی صندلی های استاندارد و راحت نشست، بعضی وقت ها هم با محیطی شاعرانه مثل نور شمع و گل های طبیعی و زیبا حال و هوای آدم عوض بشه و حتی این موضوع از نظر روانشناسی هم ثابت شده که محیط و آیتم های در نظر گرفته شده تو نوع صحبت و اخلاق طرفین یا جمع تأثیر گذاره، خوبیش اینه آدما تو کافه معمولا با صدای آروم حرف می زننن و صدای گریه و نق هیچ بچه ای هم آزارتون نمیده.

 

 فقط کافیه پشت میز بشینید تا یه خانم یا آقا با روی خوش و لبخند بهتون خوشامد بگه و ازتون سفارش دلخواهتون رو بگیره، خوب بعد از دادن سفارش و کمی انتظار انواع قهوه خوش عطر و طعم یا نوشیدنی خنکتون مثل آیس کافی ها آماده و سرو میشه و شما می تونید ازین طعم و هنر لذت ببرید که تمامش کار کسیه به اسم باریستا که معمولا پشت صحنه است اما کار اصلی رو می کنه اما خیلی از کافه های کوچیک شما می تونید کارکردن باریستا رو ببینید که چطور حرفه ای و تند و فرز و با دقت سفارشتون رو آماده می کنه و یا با حوصله تمام و استفاده از خلاقیتش طرح یه لاته آرت زیبا برای لذت بردن شما از ظاهر نوشیدنی میزنه؛ خوب با دیدن این صحنه ها تاحالا به فکر این افتادین که بتونین یزوزی باریستا بشید و به مردم خدمت رسانی کنید؟ شغل کمی نیست و کسی که باریستا میشه علاوه بر عشق به قهوه، استعداد و خلاقیتی ذاتی هم داره، البته برای آموزش باریستا با مدرک بین المللی باید یه آموزشگاه خوب انتخاب کنین. برای داشتن اطلاعات از یکی از بهترین دوره آموزش باریستایی روی هایلایت کیلیک کنید.

می خوام بهتون بگم که برای باریستا شدن فقط علاقه کافی نیست و نیاز به آموزش باریستا شدن دارید و قصد دارم یکی از عالی ترین هاش رو بهتون معرفی کنم یعنی آکادمی قهوه پارس، این مدرسه قهوه دو تا شعبه تو تهران و کرج داره و بهترین لوکیشن از نظر دسترسی رو به شما میده و همچنین دارای ویژگی و مزایای خاصی هستش که تو هیج جای دیگه اون رو پیدا نمی کنید که در ادامه درباره گوشه ای از ویژگی های این آموزشگاه باریستایی صحبت می کنم:

1-تضمین معرفی به بازار کار و استخدام، خوب برای شمایی که وقت می ذارید، هزینه می کنید و تو کلاسای باریستایی شرکت می کنید این آیتم می تونه خیلی مهم و آینده ساز باشه و به آموزشتون جهت بده، شما بعد از اتمام دوره و دریافت مدرک بین المللی اگه تمایل داشته باشین می تونین از طرف کافی پارس برای اینکه تجربه و مهارتتون بیشتر بشه به یه کافه یا کافی شاپ معتبر معرفی بشید و حتی اگر تسلط کامل روی سرفصل های آموزش داده شده دارید می تونید با نشون دادن هنر و استعدادتون تو اون کافه استخدام هم بشید، ضمن اینکه کارآموزیتون رو می تونید تو خود کافه پارس کرج هم بگذرونید تا هم اعتماد بنفستون تو تهیه انواع قهوه بالا بره و هم تعامل با مشتری رو ببینید و یاد بگیرید.

2-کلاس های خصوصی با شهریه ای مناسب و ناچیز در برابر سرفصل هایی که یاد می گیرید، تو کلاس آموزش باریستا کافی پارس شما هستید و استاد متخصص و حرفه ایتون تو امر قهوه و این ایده ال ترین وضع ممکن برای آموزشه چون هیچ سوال یا مشکلی براتون بی جواب نمی مونه.

3-تضمینی بودن آموزش و برگشت بی قید و شرط شهریه در صورت عدم رضایت هنرجو که تابحال پیش نیومده چون که مدرسین تمام تلاششون رو می کنن تا شما تئوری و شناخت قهوه و تهیه و سرو انواع قهوه را بخوبی یاد بگیرین.

4-اعطای مدرک بین المللی و دو زبانه ترجمه شده معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای با مزایایی عالی مثل اقدام برای گرفتن مجوز راه اندازی کافه، امتیاز برای پرونده مهاجرت، درخواست دریافت وام برای داشتن یه کافی شاپ و ...

5-تضمینی بودن آموزش و نامحدود بودن زمان دوره یعنی اینکه تا یک سرفصل رو بطور کامل یاد نگیرین و اون قهوه ای که باید رو درست نکنین یا سوالی که تو تهیه اون یا کار با دستگاه پیش بیاد پاسخ داده نشه ازون گذر نمی کنین و اون سرفصل تا یاد گرفتن کاملتون با هرچند بار تکرار ادامه داره.

6-انتخاب روز و ساعت کلاس به انتخاب هنرجو، خوب چی ازین بهتر که شما با توجه به موقعیت کاری و زندگی خودتون بتونید روز و ساعت کلاساتون رو تعیین کنین، مدرسه قهوه کافی پارس هفت روز هفته درش بروی شما علاقمندان بازه و برای شاغلین هم کلاسای فشرده در نظر گرفته.

7-آموزش تهیه قهوه تو محیط کار واقعی یعنی کافی پارس شعبه کرج که می تونید از نزدیک تو فضای کافه و شلوغی ها و دردسرهای خاصش قرار بگیرید و برای مشتری ها قهوه درست کرده و سرو کنید تا اعتماد بنفستون بیشتر بشه.

8-مشاوره رایگان برای راه اندازی کافه و کسب و کار برای شما وجود داره و می تونید از متخصصین بیزینس کافی پارس برای کار کردن یا بازگشایی کافه و خرید تجهیزات کمک بگیرید.

 

12

 

9-آموزشگاه کافی پارس تنها مرکز آموزش باریستا و مدیریت کافه اس که خودش هم کافه داره و نمایندگی هایی در بعضی شهرها هم راه انداخته، شما هم اگر بخواهید می تونید شرایط نمایندگی کافی پارس رو مطالعه کنید و یکی از نمایندگی های کافی پارس رو تو شهر و محلتون داشته باشین.

10-موضوع جالب اینه که کافی پارس علاوه بر داشتن آموزشگاه و کافه، وارد کننده مستقیم دونه های قهوه با بهترین نژاد و کارخانه رستری با مجهزترین و بروزترین دستگاه ها تو ایران هستش.

11-به جرأت می تونم بگم که آموزشگاه قهوه کافی پارس بروزترین و مدرن ترین دستگاه ها و تجهیزات و ابزار رو تو ایران داره و اونها رو برای آموزش شما عزیزان و کار کردن مستقیم باهاشون در اختیارتون قرار می ده.

12-صدور کارت گارانتیِ پشتیبانی 5 ساله با خدمات رایگان و نامحدود برای کارآموز موقع ثبت نام با مزایای فوق العاده مثل استفاده از کلاس های رفع اشکال رایگان، مشاوره برای راه اندازی کافه و خرید تجهیزات کافه، شرکت تو ورک شاپ ها، استفاده از شرایط گرفتن وام، تأمین مواد اولیه مثل دانه قهوه و رستری از کافی پارس و ...

 

 13

با تمام این مزایا بهتون توصیه می کنم اگر این حرفه ی هنری رو دوست دارید و فضای کافه رو برای کار کردن مناسب روحیات خودتون می دونید وقت رو تلف نکنید و برای مشاوره تلفنی یا حضوری یا ثبت شماره تو سایت برای تماس گرفتن مشاورین متخصص با شما و ثبت نام هرچه زودتر اقدام کنید، البته قبلش هم می تونید برای اطمینان خاطر و مطالعه سرفصل های کامل آموزشگاه کافی پارس صفحه اصلی سایت کافی پارس رو کامل مطالعه کنید.