دانلود سریال حیثیت قسمت 1 اول، دانلود قسمت 1 حیثیت، دانلود قسمت اول سریال حیثیت، سریال حیثیت سجاد پهلوان زاده، دانلود سریال ایرانی حیثیت کامل، دانلود فیلم حیثیت قسمت اول 1، برای دانلود قسمت اول سریال حیثیت به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود سریال حیثیت سجاد پهلوان زاده قسمت 1 اول با لینک مستقیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سریال حیثیت به کارگردانی سجاد پهلوان زاده محصول کشور ایران میباشد این فیلم در ژانر خانوادگی اجتماعی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون مهدی حسینی نیا , الناز حبیبی , ستاره پسیانی , نادر فلاح و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

بازیگران و عوامل سریال حیثیت

الناز ملک, مهدی حسینی نیا , الناز حبیبی , ستاره پسیانی , نادر فلاح

حسینی نیا که این روزها به خاطر حضور درخشانش در سریال رهایم کن باز هم تجربه‌های متفاوتی را رقم زده است از قضا در سریال حیثیت نقش اول را بر عهده دارد تا پس از سال‌ها حضور موفق در نقش‌های مکمل به صورت ویژه در یک سریال قهرمان اصلی باشد.

درباره کارگردان سریال حیثیت

سجاد پهلوان‌زاده بعد از موفقیت در ساخت اولین سریالش در مقام کارگردان به سراغ ساخت دومین سریال خود رفته است. سقوط یک تجربه سخت و متفاوت برای پهلوان‌زاده بود که روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه مطرح کرد. این کارگردان جوان که تدوینگر آثار متاخر محمدحسین مهدویان هم بوده است در حیثیت هم همچون سریال اولش از حضور مهدویان در مقام مشاور و طراح پروژه استفاده کرده است. این نکته را هم از ما درگوشی داشته باشید که فضای سریال حیثیت هیچ ربطی به سریال سقوط ندارد و پهلوان‌زاده می‌خواهد ثابت کند که اهل ریسک کردن است.

صنعت سینما، تلویزیون و نمایش خانگی طرفداران بسیاری در تمام دنیا دارد. برخی از فیلم‌ها علاوه بر یک کشور در تمام دنیا به نمایش گذاشته می‌شود و مخاطبان بسیاری به دست می‌آورند. هرسال فیلم‌های بسیاری در لیست اکران و پخش قرار می‌گیرند و عوامل این فیلم‌ها با پخش تیزر و عکس‌های پشت‌صحنه نوید پخش یک فیلم را می‌دهند تا مخاطبان را به خود جذب کنند. سال 2023 می‌تواند سال خوبی برای فیلم‌سازان و مخاطبان باشد؛ زیرا فیلم‌های اکشن، ابرقهرمانی، فانتزی، علمی تخیلی، انیمیشن و جنایی بسیاری در لیست پخش این سال قرار گرفته‌اند. در ایران نیز علاوه بر فیلم ایرانی و خارجی و سریال ایرانی و خارجی بسیاری پخش می‌شوند که موردتوجه مردم قرار می‌گیرند. به‌منظور دانلود سریال خارجی و فیلم‌های سینمایی خارجی می‌توانید از طریق فیلم کده اقدام نمایید تا بهترین و جدیدترین فیلم‌ها را با کیفیت‌های مختلف و با دوبله یا زیرنویس فارسی در اختیار داشته باشید.