قیمت سیستم پیجینگ به چه عواملی بستگی دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

در اینجا قصد داریم تا علاوه بر آشنایی کامل با سیستم پیجینگ ، صفر تا صد قیمت سیستم پیجینگ را مرور کنیم. موضوعات مهم در قیمت سیستم پیجینگ به صورت تیتروار به شرح زیر می باشد:

 

•    تعریف سیستم پیجینگ

•    تفاوت آنالوگ و دیجیتال

•    انواع سیستم پیجینگ

•    برتری ها در سیستم پیجینگ تحت شبکه

•    تجهیزات مورد نیاز در سیستم پیجینگ

•    مراحل خرید و قیمت سیستم پیجینگ

 

مراحل خرید و به دست آوردن قیمت سیستم پیجینگ

 

مراحل به این ترتیب خواهد بود :

1.    طراحی

2.    بررسی قیمت ملزومات( و خرید آن) و اجرای زیرساخت سیستم پیجینگ

3.    بررسی قیمت ملزومات اصلی سیستم پیجینگ و خرید آن

4.    نصب و پیاده سازی

برای برای بررسی قیمت سیستم پیجینگ و خرید آن باید بدانیم در چه مرحله ای هستیم .

قیمت ملزومات و اجرای زیرساخت سیستم پیجینگ

اصولا اجرای زیرساخت سیستم پیجینگ همزمان با اجرای زیرساخت شبکه با هم انجام می شود ولی در صورتی که این کار به صورت جداگانه صورت می پذیرد کافیست مطابق با نقشه ی طراحی شده نسبت به بررسی قیمت و خرید ملزومات زیرساخت و واگذاری آن به پسیو کار و یا مجری مناسب آن اقدام کنیم .

 

قیمت ملزومات اصلی سیستم پیجینگ

برای خرید ملزومات اصلی مطابق با نقشه می بایست از بازار قیمت بگیریم . قیمت ما می تواند داخلی و یا خارجی باشد. با توجه به اینکه تولید کننده های خوبی در بازار سیستم پیجینگ وجود دارد بهتر است با قیمت و پشتیبانی مناسب تری برای خرید سیستم پیجینگ از بازار داخل اقدام کنیم .

 

نصب و راه اندازی سیستم پیجینگ

برای نصب سیستم پیجینگ و راه اندازی و تحویل آن می توانیم از تیم شرکت اتصال صوت که تجربه ی لازم را دارند بخواهیم تا کار نصب را انجام دهند .

 

تلفن صنعتی تحت شبکه دارای چه مشخصات و مزایایی است؟

 

تلفن صنعتی تحت شبکه یا همان تلفن صنعتی VoIP به مانند تلفن های معمولی VoIP با پروتکل SIP کار می کند و برای رجیستر کردن آن نیاز به استفاده مرکز تلفن تحت شبکه است. هر مرکز تلفنی که از پروتکل SIP پشتیبانی کند امکان استفاده از این تلفن صنعتی IP را برای شما میسر می سازد.

تلفن صنعتی تحت شبکه مدل ES-P1141 ساخته شده در ایران توسط شرکت اتصال صوت می باشد. تلفن تلفن تحت شبکه را تلفن VoIP یا تلفن IP نیز می نامند. تلفن های صنعتی در عملکرد شبیه تلفن های معمولی هستند ولی در ظاهر و ساخت تفاوت های زیادی دارند.

تلفن صنعتی تحت شبکه برای استفاده در کارگاه ها ، کارخانه ها ، ایستگاه های مترو ، راه آهن ، تونل ها ، بزرگراه ها و زندان ها مناسب است. جنس بدنه تلفن صنعتی VoIP ورق آهن گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک است. هندست تلفن از پلاستیک سخت ساخته شده است و کابل هندست در زره پوش فلزی آرمورد استیل قرار دارد. جنس کیپد شماره گیر تلفن صنعتی ویپ اتصال صوت(Etesal Sout) استیل می باشد.

تلفن ویپ صنعتی برای نصب روی دیوار و سطوح فلزی مناسب است و در مدل ES-P1141 از یک قاب نصب در پشت تلفن استفاده شده است. ابتدا قاب روی دیوار و یا سطح فلزی محکم پیچ می شود و سپس خود تلفن روی پیچ های قاب بسته می شود.

 38

تلفن صنعتی تحت شبکه اتصال صوت در برابر نفوذ آب و گردو غبار مقاوم می باشد.

 

 

اسپیکر تحت شبکه  چه کاربردی در سیستم پیجینگ دارد؟

اسپیکر های تحت شبکه ابزاری برای انتقال صدا تحت شبکه می باشند. ممکن است در ادامه به جای واژه ی اسپیکر تحت شبکه از اسپیکر IP ، اسپیکر SIP و یا اسپیکر ویپ استفاده نمائیم چون یک معنای واحد دارند.

39

در اسپیکر تحت شبکه از چه نوع بلندگویی استفاده شده است؟ 

نوع بلندگوی مورد استفاده در اسپیکر تحت شبکه اهمی است چون خروجی برد اسپیکر ، اهمی است. بلندگوهای تحت شبکه در نمونه های ساخته شده مشابه بلندگوهای رایج در بازار هستند. با این تفاوت که دارای یک برد الکترونیکی هستند که امکان ارسال و دریافت صدا بر روی بستر شبکه را فراهم می سازد.