عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: بیانات ارزشمند رهبری به سبب بینش بلند و هدایتگرانه ایشان و همچنین جایگاه حساس و تأثیرگذارشان در معادلات داخلی، منطقه‌ای و نیز نظام بین‌الملل، همواره بایستی مورد توجه طلاب و روحانیون بوده و به عنوان فصل‌الخطابی برای آنها باشد تا درحوزه انقلابی به معنای واقعی جامه‌عمل به خود بگیرد و طلاب در این راستا گام بردارند.

روحانیون آماده مقابله با شبهات انحرافی باشند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
 
 
 

حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفتگو با خبر24، با بیان اینکه رهبر انقلاب در دیدارهایشان با اقشار مختلف مردم اعم از روحانیون. دیدارهای ماه رمضان ایشان و یا دیدار با کارگزاران نظام؛ به اینگونه ای است که به تناسب هر گروهی و آنچنان که خط سیری ایشان است بهترین راه را بیان می‌کنند، گفت: بیانات ایشان در حوزه های مختلف راهگشا است.

وی با بیان اهمیت مساله حکومت در اسلام، ادامه داد: حکومت در حقیقت تنظیم کننده ساختارهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است و نمی توان برای آن برنامه ای نداشت.

رهبر همچنین با تجلیل از دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی در عرصه های ملی و فراملی خاطر نشان کرد: ایران امروز در دنیا قطبی است و این نشان دهنده کارآیی و توانایی بالای نظام ولایی است و از این دید باید آن را نگریست و زمان را درک کرد و در راستای آن گام برداشت.

این عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: از این جهت بیانات ارزشمند رهبری در دیدارهایشان به سبب بینش بلند و هدایتگرانه ایشان و همچنین جایگاه حساس و تأثیرگذارشان در معادلات داخلی، منطقه‌ای و نیز نظام بین‌الملل، همواره بایستی مورد توجه طلاب و روحانیون بوده و به عنوان فصل‌الخطابی برای آنها باشد تا درحوزه انقلابی به معنای واقعی جامه‌عمل به خود بگیرد و طلاب در این راستا گام بردارند.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: باید مهم‌ترین وظایف روحانیت هدایت فکری و دینی، هدایت سیاسی و بصیرت‌افزایی و راهنمایی و حضور در عرصه‌ خدمات اجتماعی باشد.

رهبر گفت: تبدیل جامعه به جامعه‌ای دینی، بر عهده‌ علما، روحانیت و طلاب است. بنابراین روحانیون و طلاب باید مسلح و آماده، وارد عرصه‌ مقابله با شبهات و تفکرات غلط و انحرافی شوند.