بازوی اجرایی ساترا در برخورد با تخلفات، قوه قضاییه است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بازوی اجرایی ساترا در زمینه‌های حقوقی و برخورد با تخلفات قوه قضاییه است و اگر برخورد متناسب با تخلف صورت نگیرد انگیزه از سایر مجموعه‌ها کاسته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو، محمدمهدی مؤمنی‌ها، مدیرکل توسعه تنظیم‌گری اجتماعی سازمان ساترا پیرامون امنیت فرهنگی با بیان اینکه تولیدکننده محتوا باید با اطلاعات کامل را در اختیار مخاطب قرار دهد گفت: ساترا در حوزه سکوها حضوری ندارد و رقابتی وجود ندارد؛ بلکه در پی تقویت سکوها هستیم تا محتوای مناسب فراهم شود.

 

 

 

وی افزود: رسانه ملی نسبت به آگاه‌سازی مردم نسبت به محتوا فعال است و خطرات به مردم گوشزد می‌شود.

مدیرکل توسعه تنظیم‌گری اجتماعی سازمان ساترا اظهار کرد: در جنگ ترکیبی شاهدیم تمام اهداف دشمن سعی دارد از طریق فضای مجازی و علاقه‌مندی‌های مردم نفوذ کند.

وی افزود: دشمن به مجموعه‌های تنظیم‌گر رسانه‌ای هجوم می‌کند تا در برابر نگاه مردم این نهادها بی‌اعتبار شود.

مؤمنی‌ها ادامه داد: با آگاه‌سازی و شفافیت انجام شده اغلب جامعه تولید محتوا با سیاست‌های تنظیم‌گری ساترا همراه شدند.

وی افزود: تلاش دشمن به امور غیراخلاقی و ناهنجاری در خانواده‌ها به‌واسطه رسانه همراه با تزریق مبالغ زیادی است.

مدیرکل توسعه تنظیم‌گری اجتماعی سازمان ساترا تصریح کرد: بازوی اجرایی ساترا در زمینه‌های حقوقی و برخورد با تخلفات قوه قضاییه است و اگر برخورد متناسب با تخلف صورت نگیرد انگیزه از سایر مجموعه‌ها کاسته می‌شود.

وی افزود: بهترین وضعیت در مواجهه با رسانه‌ها خودمراقبتی است تا جامعه ایرانی واکسینه شود و از بحران‌های فرهنگی به‌سلامت عبور کند.

سیاست ایرانی یک مجله صوتی و تصویری است. سیاست ایرانی برنامه‌ای برای علاقه‌مندان به سیاست است که نگاه فراوانی به موضوعات مختلف دارد. این برنامه از چهار میز تخصصی تشکیل شده است که هدایت آنها را اساتید و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها ‌ نیز روزنامه‌نگاران باسابقه بر عهده دارند.

مصطفی صادقی سردبیری این برنامه و فریدون ماهر نیز تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارند. مجله صوتی و تصویری سیاست ایرانی به مدت صد بیست دقیقه پنجشنبه هر هفته از رادیو گفت و کو پخش می‌شود.

شبکه گفت‌وگو را علاوه بر امواج رادیو می‌توانید از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیونما، اپلیکیشن ایران صدا و آدرس اینترنتی radiogoftogoo.ir نیز دریافت کنید. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره ۰۹۰۳۹۱۳۴۷۴۴ در پیام‌رسان‌های مجازی و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت‌وگو در ارتباط باشند.

خبرنگار : وحید فکری