«بوریس جانسون» وزیر امور خارجه انگلیس حمله صورت گرفته در مصر را به‌شدت محکوم و با مردم این کشور و خانواده قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد.

وزیر خارجه انگلیس حمله تروریستی در مصر را محکوم کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از تارنمای وزارت امور خارجه انگلیس، بوریس جانسون گفت: حمله وحشتناک و مشمئزکننده صورت گرفته علیه یک مسجد در شمال منطقه «سینا» در مصر را قویاً محکوم می‌کنم. ذهن من همراه مردم مصر و خانواده قربانیان این حادثه بزدلانه است.
وی افزود که در تماس تلفنی با «سامح شکری» وزیر امور خارجه مصر مراتب تسلیت خود را ابلاغ کرده و اظهار داشته که انگلیس در جنگ علیه تروریسم در کنار مصر ایستادگی می‌کند.
به گزارش ایرنا، در پی حمله تروریستی به مسجدی در شبه‌جزیره سینا در مصر بیش از 230 تن کشته و 109 تن زخمی شدند.
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان این حادثه و مردم مصر تصریح کرد: بی‌تردید تروریسم تکفیری که این روزها متحمل سخت‌ترین شکست‌های خود در منطقه شده است از هیچ کوشش مذبوحانه و اقدام بی‌رحمانه‌ای برای ابراز وجود مجدد دریغ نمی‌ورزد و این مسوولیت دولت‌های منطقه را برای شناخت واقعی و دقیق تروریسم و مقابله جدی و جمعی با آن دوچندان می‌کند.
وی تمام ملت‌ها و دولت‌ها را در این برهه خاص به هوشیاری هرچه بیشتر برابر توطئه‌های جدید شکست‌خوردگان خون‌ریز و مرگ‌آفرین فراخواند.
منبع:ایرنا