عدم شرکت سی‌.ان‌.ان در ضیافت سال نو کاخ سفید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عدم شرکت سی‌.ان‌.ان در ضیافت سال نو کاخ سفید

بکه خبری سی‌.ان‌.ان به دلیل اختلاف نظر با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در میهمانی آغاز سال نو در کاخ سفید شرکت نخواهد کرد.

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری آناتولی سخنگوی شبکه خبری سی‌.ان‌.ان طی اطلاعیه ای از عدم شرکت نمایندگان خود در میهمانی جشن سال نو که قرار است روز جمعه در کاخ سفید برگزار شود، خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«این تصمیم در واکنش به اختلاف نظر با دونالد ترامپ اتخاذ شده است. به دلیل ادامه حملات رئیس جمهور به رسانه ها حضور خود به عنوان مدعو ایشان در ضایفت سال نو را مناسب نمی دانیم. یک گروه از این شبکه در این مراسم جهت پوشش خبر آن حضور خواهد یافت».

- پاسخ ترامپ به سی.ان.ان

دونالد ترامپ در پاسخ به تصمیم مذکور در توئیتر گفته است: «بسیار خوب، ما نیز باید شبکه تقلبی سی.ان.ان را بایکوت کنیم. تلاش برای رسیدن به توافق با آنها اتلاف وقت است».

سارا ساندرز، سخنگوی کاخ سفید نیز در توئیتر نوشته است: «سال نو زودتر آمد. بالاخره از سی.ان.ان یک خبر خوب دریافت کردیم».

ترامپ که از آغاز دوران ریاست جمهوری خود تاکنون همواره با شبکه سی.ان.ان در تنش بوده است با کاربرد عبارت «خبر تقلبی» واکنش جدی مدیران آن را برانگیخت.

او اواخر هفته گذشته در توئیتر خود نوشت:

«شبکه فاکس نیوز در آمریکا بسیار مهم‌تر از سی.ان.ان است. خارج از آمریکا سی.ان.ان اینترنشنال هنوز یک منبع مهم تقلبی و نماینده بسیار بدی برای ملت ماست. جامعه جهانی به واسطه آنها نمی‌تواند واقعیت را ببیند». سی.ان.ان نیز در پاسخ اعلام کرد: وظیفه نمایندگی آمریکا برعهده ترامپ است، نه ما.