پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
لیوان آبی که در مصاحبه ترامپ خبر ساز شد!
 

 

مجری انگلیسی شبکه آی تی‌وی که به تازگی مصاحبه‌ای با دونالد ترامپ داشت، جزئیات جالبی از رفتارها و خصوصیات رئیس‌جمهوری آمریکا فاش کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ به نوشته روزنامه دیلی میل، پی‌یرز مورگان، مجری شبکه انگلیسی آی تی‌وی دلیل جالب‌ توجهی آورد که چرا دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا حین مصاحبه دهانه لیوان آبش را با کاغذی پوشانده بود. مورگان در تشریح زوایای جالب توجه زندگی رئیس‌جمهوری آمریکا گفت، این اقدام مانع از آن می‌شود که ترامپ حین نوشیدن آب مسموم شود.  

این مجری سرشناس همچنین گفت، حین مصاحبه تعداد بیشماری از کارکنان ترامپ اطراف او بودند.

او افزود: یکی از خانم‌هایی که آمده بود، فردی است که سال‌ها در کاخ سفید کار می‌کند. او می‌گفت که برای آب ریاست جمهوری آنجاست! یعنی شغلش این بود که آب به رئیس‌جمهوری آمریکا بدهد.

مورگان با توصیف این روند به عنوان "واترگیت جدید" در ادامه گفت، این زن مو تیره اندکی پس از آن با یک ظرف آب بازگشت و با احتیاط لیوان ترامپ را پر کرد.

این مجری تاکید کرد: او لیوان را برداشت، در آن آب ریخت و یک دستمال برداشت و دهانه لیوان را بست.

مورگان هم به شوخی پرسیده بود که آیا او هم می‌تواند از آن دستمال‌های مخصوص داشته باشد، اما به او گفته شد که آنها فقط مخصوص رهبر آمریکاست! در ادامه کنجکاوی‌های مورگان به او گفته شد که این دستمال یک وسیله محافظتی برای ترامپ است که نه فقط جلوی میکروب‌ها را می‌گیرد بلکه عمدتا هدف آن جلوگیری از مسمومیت است.