پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین و به نقل از ایرنا :

 

رئیس اتحادیه کل زنان فلسطینی تصریح کرد دشمن اول و آخر مردم منطقه رژیم صهیونیستی است و همه باید برای مقابله با این دشمن متحد شوند و اختلاف ها را کنار بگذارند.

«انتصار الوزیر» که رئیس سازمان اسیران و جانبازان فلسطینی هم هست در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا گفت، کشورهای عربی و اسلامی باید دشمن اول و آخر خود را رژیم صهیونیستی بدانند و تنها به رویارویی با این دشمن بیندیشند. 
الوزیر افزود: خاورمیانه با مشکلاتی مانند درگیری های داخلی، تفرقه و چند دستگی و جنگ هایی مواجه است که رژیم صهیونیستی و آمریکا بر آن تحمیل کرده اند، همه باید برای مقابله با این حمله سخت متحد شوند. 
وی در خصوص موضع گیری برخی کشورها که راه و دشمن را گم کرده اند و رژیم صهیونیستی را دشمن نمی دانند گفت، دشمن ما آشکار است و آن هم جز رژیم صهیونیستی نیست، همه مردم منطقه برای پایان دادن به اشغالگری و برای دستیابی مردم فلسطین به حقوق مشروعشان تلاش می کنند، حق بازگشت به سرزمین و میهن خود و برپایی دولت مستقل به پایتختی قدس، ما به این مبارزه با همه روش ها ادامه می دهیم . 
رئیس اتحادیه کل زنان فلسطینی همچنین توطئه آمریکایی ها در مورد بیت المقدس و تصمیم این کشور برای انتقال سفارتش به قدس را محکوم کرد و این اقدام را جنایتی در حق مردم فلسطین دانست. 
الوزیر همچنین گفت، دولت آمریکا و صهیونیست ها سعی می کنند هرگونه مقاومتی را در نطفه خفه کنند و حتی موسسه 'فرزندان شهدای فلسطینی' را که به امور فرزندان شهدا و همسران آن ها رسیدگی می کند ، تحت فشار قرار می دهند و آن را به تلاش برای کمک مالی به تروریسم متهم می کند. 
وی در مورد مبارزه زنان فلسطینی با اشغالگران گفت، زنان برای آزادی و استقلال فلسطین در کنار مردان به مبارزه می پردازند، هر زن در فلسطین یا مادر یک شهید است یا همسر یا فرزند یک شهید، اکنون 13 دختر نوجوان فلسطینی مانند «عهد التمیمی » در زندان های رزیم صهیونیستی به سر می برند. 
انتصار الوزیر متولد 1941 در غزه، نماینده مجلس فلسطین است که مدتی نیز عهده دار پست وزارت بوده است.