« لوییس سوارز» مهاجم تیم ملی اوروگوئه عصر سه شنبه در خصوص دیدار آینده تیمش با فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی روسیه گفت: ادینسون کاوانی یک بازیکن محوری است، اما تیم بدون من و او هم می تواند، از شرایط سخت عبور و به مرحله بعدی صعود کند.

سوارز: اروگوئه بدون کاوانی هم می تواند صعود کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا، سوارز در یک کنفرانس مطبوعاتی افزود: بازیکنان دیگری در تیم هستند که می توانند به جای کاوانی به کار گرفته شوند و همان عملکرد را انجام دهند، چرا که تکیه اروگوئه بر بازی گروهی است.
وی ضمن ابراز امیدواری برای رها شدن کاوانی از بند مصدومیت و کسب آمادگی برای بازی این تیم برابر فرانسه گفت: چند روزی بیشتر از مصدومیت او نمی گذرد و سخت است که بتواند از بند مصدومیت رها شود، او اشتیاق زیادی برای این دیدار خواهد داشت، اما این موضوع دست او نیست.
کاوانی در دقیقه 70 بازی با پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی پس از آن که دو گل تیمش را به ثمر رساند، به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.
سوارز همچنین درباره برنامه مهار «کیلین امباپه» مهاجم فرانسه هم گفت: همگی می دانند، او بازیکن بزرگ و مهم فرانسه است، اما مدافعان خوبی داریم و می توانیم او را کنترل کنیم.
مهاجم تیم ملی اروگوئه درباره خذف تیم های بزرگی چون اسپانیا، آلمان، برتغال از مسابقات روسیه هم گفت: دیدارهای جام جهانی دشوار و پیچیده است، چرا که بهترین تیم های فوتبال در آن حضور دارند و احتمال وقوع هرگونه اتفاقی در آن می رود.
فرانسه و اروگوئه در دور یک چهارم نهایی، جمعه 15 تیرماه به مصاف یکدیگر می روند.