روزنامه «نیویورک دیلی نیوز» در سالروز استقلال آمریکا دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور را به تمسخر گرفت و او را دلقک نامید.

روزنامه آمریکایی ترامپ را دلقک نامید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایرنا، این روزنامه که در نیویورک زادگاه ترامپ چاپ می شود، در شماره روز چهارم ژوئیه عکس صفحه اول خود را به ترامپ اختصاص داد.
نیویورک دیلی نیوز تصویر رئیس جمهوری آمریکا را به شکل دلقک منتشر کرد. در این تصور همچنین تاج شکسته ای روی سر ترامپ گذاشته شده است.
این روزنامه در صفحه نخست خود تیتر زد: دلقکی که نقش پادشاه را بازی می کند، نمی تواند ارزش های بنیادینی را که این کشور 242 سال پیش در چنین روزی روی آنها بنا شد، از بین ببرد.
نیویورک دیلی نیوز همواره از ترامپ انتقاد کرده است. این روزنامه در اغلب مواردی که یک رسوایی مرتبط با ترامپ افشا شده، رئیس جمهوری را به باد استهزا گرفته است.
ترامپ از هنگامی که در ژانویه 2017 به کاخ سفید رفت، تنش ها و جنجال های داخلی و خارجی زیادی را به وجود آورده است. او از پیمان ها و توافقنامه های بین المللی مانند برجام معاهده آب و هوایی پاریس خارج شده که این تصمیمات با انتقادهای گسترده جهانی روبرو شده است.
همچنین اطرافیان او به تماس های غیرقانونی با خارجی از جمله روس ها متهم هستند. رسوایی های اخلاقی و درگیری های لفظی وی با اهالی رسانه نیز از جمله موارد دیگری است دولت آمریکا را درگیر حواشی کرده است.