شبکه خبری سی ان ان گزارش داد: بنابر اسناد 80 صفحه ای که در اختیار دادستانی فدرال قرار دارد، رئیس جمهوری آمریکا در جریان مستقیم پرداخت حق السکوت به زنانی که با آنها رابطه غیر اخلاقی داشته، بوده است.

سی ان ان: ترامپ درجریان پرداخت حق السکوت ها به دو زن مدل و بازیگر فیلم های غیر اخلاقی بوده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا، سی ان ان افزود: جزئیات این امر به نقل از'مایکل کوهن' وکیل سابق ترامپ ثبت شده و به تازگی وال استریت ژورنال آن را منتشر کرده است. پرداخت پول(حق السکوت) به این زنان با هماهنگی مستقیم رئیس جمهوری آمریکا صورت گرفته است.
این شبکه خبری به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: ترامپ از نزدیک درجریان هرگونه پرداختی به دو مدل و بازیگر فیلم های غیر اخلاقی 'کارن مک دوگال' (Karen McDougal) و'استفانی کلیفورد' (Stephanie Clifford) مشهور به 'استورمی دانیلز' قرار داشت.
این رسانه تصویری آمریکایی ادامه داد:دفتر دادستانی فدرال آمریکا درمنهتن نیویورک اطلاعاتی از جزئیات درجریان بودن دونالد ترامپ درمورد پرداخت حق السکوت ها را گردآوری کرده است.انتقال چنین پولی ممکن است به نقض قوانین مالی کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری 2016 میلادی توسط ترامپ منتهی شود.
سی ان ان درتارنمای خبری خود نوشت:اطلاعات و جزئیات جدید در این زمینه در پی اظهارات ماه اوت گذشته مایکل کوهن در دادگاه به دست آمده است. وی در دادگاه پذیرفته که پرداخت حق السکوت ها با هماهنگی یک یا چند نفر از اعضا ستاد انتخاباتی ترامپ صورت گرفته است.
کوهن گفته که وی این اطلاعات را از آنجایی که ممکن بود به ترامپ در جریان مبارزات انتخابات ریاست جمهوری 2016لطمه وارد کند،علنی نکرده است.
شبکه تلویزیونی آمریکایی افزود:بنابر گزارش وال استریت ژورنال، ترامپ در اوت 2015 با 'دیوید پکر'(David Pecker) مدیر 'مدیا آمریکن'( موسسه رسانه زرد در آمریکا)، در برج ترامپ دیدار داشت و از پکر که موسسه وی در کار پرداخت حق السکوت برای پنهان نگاه داشتن روابط غیر اخلاقی است، می خواهد تا مک دوگل را از علنی کردن رابطه اش با او منصرف کند و پکر اقدام به پرداخت 150هزار دلار می کند . در اکتبر 2016 نیز کوهن وکیل شخصی ترامپ مبلغ 130هزار دلار به دانیلز برای مسکوت گذاردن رابطه اش با ترامپ پرداخت می کند.
سی ان ان نوشت:'مایکل آوناتی'(Michael Avenatti) وکیل دانیلز درپی انتشار اطلاعات جدیدگفته است که این امر موجب تبرئه موکلش می شود و گفته های او را مبنی بر اینکه ترامپ همواره دروغ گفته است، اثبات می کند.
آواناتی گفت: به نظرم شخص رئیس جمهوری باید متهم شود .
«استفانی کلیفورد» (مشهور به استورمی دانیلز) می گوید که او و ترامپ در سال 2006 و پس از ازدواج او با 'ملانیا' و تولد پسرشان 'بارون' ، رابطه داشته اند. ترامپ رابطه با دانیلز را رد کرده است.
دانیلز همچنین ترامپ و 'مایکل کوهن' وکیل سابق او را در ارتباط با پرداخت حق السکوت 130 هزار دلاری برای افشا نکردن رابطه ادعایی در هفته های منتهی به انتخابات سال 2016مورد پیگرد قرار داده است.
اروپام **1302**1590