وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی به نماینده مسلمان کنگره آمریکا که اصالتی فلسطینی دارد اجازه داد تا با خانواده‌اش در کرانه باختری دیدار کند.

اسرائیل به نماینده زن مسلمان کنگره اجازه دیدار با خانواده‌اش را داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

أریه درعی، وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم به رشیده طلیب، نماینده مسلمان فلسطینی تبار کنگره آمریکا اجازه می‌دهد تا به دلایل انسانی وارد اراضی اشغالی شود.

وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی پنجشنبه نیز اعلام کرده بود که موضوع دادن اجازه به رشیده طلیب برای ورود به اراضی اشغالی و دیدار با اعضای خانواده‌اش را بررسی می‌کند.

در همین راستا، طلیب در پیامی برای درعی نوشت: می‌خواهم که اسرائیل با دیدار با نزدیکانم به ویژه مادربزرگ 90 ساله‌ام موافقت کند، او در روستای "بیت الفوقا" زندگی می‌کند.

وی افزود: احتمالا این آخرین فرصت من برای دیدار با او باشد، به تمامی قوانین و شروط احترام می‌گذارم و در جریان این سفر به قطعی روابط با اسرائیل تشویق نخواهم کرد.

طبق بیانیه امروز (جمعه) وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی این وزارتخانه با درخواست عضو کنگره آمریکا برای ورود به اراضی اشغالی موافقت کرده است.

این وزارتخانه در ادامه ابراز امیدواری کرد که رشیده طلیب به وعده‌هایش عمل کند.

در این بیانیه دلیل موافقت با درخواست طلیب "برآورده کردن نیازهای انسانی" عنوان شده است.

دولت رژیم صهیونیستی پنجشنبه در پی درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، رسما تصمیم به ممانعت از ورود رشیده طلیب و ایلهان عمر، دو نماینده مسلمان کنگره آمریکا به اراضی اشغالی گرفت.