رئیس سابق موساد درباره هرج و مرج در سرزمین‌های اشغالی و احتمال ترورمقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی با انگیزه‌های سیاسی هشدار داد.

 رئیس اسبق موساد: هشدار قتل می دهم درست مانند اسحاق رابین
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

​به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رئیس  پیشین موساد روز شنبه درباره احتمال ترور مقام‌های ارشد این رژیم با انگیزه‌های سیاسی هشدار داد.
به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، «شبتای شاویت» رئیس پیشین موساد خلال سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۶، در توییتی نوشت: «به عنوان یک شخص با تجربه که شاهد قتل یک نخست وزیر بودم، وقتی روزنامه‌‌ها را مطالعه می‌کنم نمی‌توانم این احتمال را از ذهنم دور کنم که "یگال عمیر" دیگری در میان ما باشد. نگویید که هشدار داده نشده بود.»
عمیر در سال ۱۹۹۵ میلادی «اسحاق رابین» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را با شلیک گلوله ترور کرد. وی از صهیونیست‌های افراطی و از منتقدان «پیمان اسلو» بود که یک سال پیش از آن با عنوان مقدمه‌ای برای «صلح» با فلسطینی‌ها، میان رابین و «یاسر عرفات» رئیس وقت تشکیلات خودگردان فلسطین، امضا شده بود.
«یائیر نتانیاهو» پسر «بنیامین نتانیاهو» netanyahu نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به توییت شاویت، پلیس را به بی‌توجهی به تهدیدات متهم کرده است. وی نوشته است: «من هر روزه با پیام‌ تهدید‌آمیز مواجه ‌می‌شوم و وقتی آن‌ها را برای پلیس ارسال می‌کنم، پاسخی از سوی آن‌ها دریافت نمی‌کنم. از همکاری شما متشکرم.»
پیش از این هم برخی از مقام‌های امنیتی رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند که با تشدید شکاف‌های سیاسی در فلسطین اشغالی و با هرچه قطبی‌تر شدن عرصه سیاسی رژیم صهیونیستی، احتمال ترورهای سیاسی افزایش می‌یابد.
رژیم صهیونیستی نزدیک به یک سال است که درگیر فرآیند انتخاباتی است و با وجود برگزاری دو انتخابات، هنوز هیچ‌یک از طرف‌ها موفق به تشکیل ائتلاف نشده است. ادامه این وضعیت، صهیونیست‌ها را در آستانه برگزاری سومین انتخابات قرار داده است.