منابع سوری از تداوم پیشروی های ارتش این کشور در حومه جنوب شرقی ادلب علیه تروریستها و حملات هوایی و توپخانه ای شدید به مواضع تکفیری ها خبر می دهند.

تداوم پیشروی‌های ارتش سوریه در حومه جنوب شرقی ادلب
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از النشره، ارتش سوریه به عملیات نظامی خود در حومه جنوبی شرقی ادلب علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهد و بر روستاها و شهرک‌های جدیدی مسلط شده است که از جمله آنها می‌توان به ام التینه، المدیرسه، برنان، سرجه غربیه، شهرک الصیادی و بلندی راهبردی دم و نیز الرقه در شمال تل الشیخ اشاره کرد.

در چارچوب عملیاتی که ارتش سوریه از دو روز قبل شروع کرده است نبرد با تروریست‌ها در سمکه، بلس و قطره در حومه جنوب شرقی ادلب هم ادامه دارد.

ارتش سوریه در حال پیشروی به سوی ادلب از سمت غرب آن هستند و با تروریست‌ها در محور الحداده در حومه لاذقیه به موازات حومه جنوبی ادلب هم در حال جنگ هستند.

این همزمان با حملات هوایی و توپخانه ای ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در شهرک الناحیه در غرب و شهرک‌های تلمنس و تل النبی ایوب در جنوب است.

در مقابل تروریست‌ها به دنبال تحرکاتی بودند تا مناطقی که ارتش سوریه به کنترل درآورده است را هدف قرار داده و بازپس بگیرند که ارتش سوریه این یورش و تحرکات را ناکام گذاشت.