حجّت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور، صبح امروز (چهارشنبه ۱۸ فروردین) در جلسه هیأت دولت گفت: در روزهای اخیر ما شاهد فصل تازه ای از تجدید حیات برجام هستیم

روحانی: شاهد تجدید حیات برجام هستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روحانی: شاهد تجدید حیات برجام هستیم

به گزاش سایت خبر روز، رئیس جمهور با بیان اینکه شاهد فصل تازه‌ای از تجدید حیات برجام هستیم، گفت: همه کشورهای متعهد در برجام در این روزها در وین اجتماع کردند و امروز صدای واحدی درباره برجام شینده می‌شود.

برجام

حجّت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور، صبح امروز (چهارشنبه ۱۸ فروردین) در جلسه هیأت دولت گفت: در روزهای اخیر ما شاهد فصل تازه ای از تجدید حیات برجام هستیم. همه کشورهای متعهد در برجام در این روزها در وین اجتماع کردند؛ با ترکیب های مختلف با ترکیت 1+4 با حضور ایران 1+4 با حضور آمریکا، امّا به هر نحوی که بوده، صدای واحد شنیده می شود و آن اینکه همه اطراف این توافق هسته ای به این نتیجه رسیده اند که هیچ راه حلی بهتر از توافق برجام و هیچ مسیری جز اجرای کامل برجام وجود ندارد.

فشار حداکثری شکست خورده است

وی ادامه داد: به نظر من این یک موفقیت جدید برای جمهوری اسلامی ایران است. دولت یکی از افتخاراتش این است که در سال 97 و 98 و99 و در ماه اولیه 1400 با همه سختی ها و شدیدترین تحریم ها و جنگ اقتصادی، کشور را طوری اداره کرد که نه دوستان حتی دشمنان ما امروز اعتراف دارند که فشار حداکثری شکست خورده است. این بالاترین عمل و موفقیت این دولت است.