هموطنان عزیز چنانچه به دنبال مرکز پیشرفته و تخصصی در رابطه با خدمات پوست و مو هستید، کلینیک کاشت مو رنسانس بهترین انتخاب برای شما عزیزان ساکن تهران و حتی هموطنان عزیز سایر شهرستان ها خواهد بود که در این مجموعه می توانید انواع خدمات زیبایی پوست و مو را در بهترین شرایط انجام دهید.

کلینیک تخصصی کاشت مو ، کاشت ابرو و زیبایی رنسانس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

انواع خدمات  پوست ، مو و زیبایی در کلینیک تخصصی رنسانس

کلینیک تخصصی رنسانس تمامی خدمات مربوط به پوست ، مو و زیبایی را به شرح زیر برای هموطنان عزیز انجام می دهد و آمادگی ارائه تمامی خدمات ذکر شده در قسمت زیر را دارد:

همانطور که میدانید کاشت مو روش های مختلفی دارد که طب ادوار مختلف این روش ها به روز رسانی شده و مورد استفاده قرار میگیرد در این مطلب سعی داریم آخرین و جدیدترین متد کاشت مو که در اروپا و آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد را به شما عزیزان معرفی کنیم، با ما همراه باشید

تکنیک سوپر کاشت کلینیک تخصصی رنسانس

سوپر کاشت کلینیک رنسانس جز روش های موفق در جهان است که بدون نیاز به جراحی و بیهوشی در کلینیک رنسانس توسط کادر مجرب درمانی و زیر نظر متخصصین انجام می شود.                  

سوپر کاشت کلینیک رنسانس  نیازی به جراحی و بیهوشی ندارند این روش هیچگونه عوارضی نداشته و می توان سه برابر روش های رایج و سنتی (تا ۱۴۰۰۰ تار مو) را برداشت کرده و پیوند زد، همچنین در این تکنیک، خط رویش بسیار طبیعی بوده و تراکم مو در این روش بسیار زیاد است. به طوری که هیچکس نمیتواند تشخیص دهد که فرد مو های خود را کاشته است.

توجه: در کاشت مو زمان کمی برای برداشت و کاشت مو دارد و برای بیمار هیچگونه خستگی را در پی ندارد.

 با انجام معاینه های اولیه و سپس بررسی بانک مو مشخص می شود که فرد دارای بانک موی قوی است یا ضعیف، چه مقدار برداشت و چه مقدار کاشت نیاز دارد. پس از این بررسی ها پروسه تکنیک معجزه گر سوپر کاشت کلینیک رنسانس شروع می شود                       

در طی فرایند انجام و با توجه به  بانک موی فرد، مقدار مورد نیاز فولیکول ها با دستگاه انحصاری و کلینیک رنسانس برداشته می شود و تمام فرایند کاشت مو با نهایت تراکم بدون درد و خونریزی انجام می شود

کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ابرو رنسانس که در دو شعبه آماده خدمت رسانی به تمام افراد هستند از این رو  می توانید سوالات خود  را با مشاورین ما در میان گذاشته و در مورد چگونگی انجام کاشت مو و اسکالپ سر اطلاعات بیشتری کسب کنید                                       

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک ۳۵، کلینیک رنسانس

شعبه ولیعصر: میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه ۴ واحد ۴۰۲                      

تلفن: ۰۲۱۲۲۰۸۸۲۱۰ ۰۲۱۸۸۹۰۹۰۵۰

‌مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: ۰۹۱۲۲۱۱۵۴۴۲

کاشت ریش و سبیل

آقایان عزیز خوشحال باشید که  در کلینیک رنسانس نه تنها کاشت مو انجام می شود، بلکه در این مرکز می توانید به کاشت ریش و سبیل نیز بپردازید و زیبایی خود را افزایش دهید.

کاشت ریش و سبیل نیز به دلیل ظاهر بسیار طبیعی که برای افراد ایجاد می کند از جمله پرطرفدارترین متد ها است که مشکلات بسیار زیادی با پیدایش این روش برطرف شده اند.

لازم به ذکر است که از روش کاشت ریش و سبیل علاوه بر آقایانی که دچار ریزش ریش و سبیل هستند، آقایانی نیز که به دلیل حوادث مختلف دارای آثار بخیه، زخم، سوختگی و ... در محل ریش و سبیل خود هستند نیز می توانند برای کاشت ریش و سبیل اقدام کنند و آثار ایجاد شده بر روی صورت خود را به این روش بپوشانند.

کاشت ابرو

کاشت ابرو نیز از دیگر خدمات بسیار مهم و پرطرفدار مرکز رنسانس است که متقاضیانی در این مرکز دارد و از این رو نه تنها بانوان می توانند استفاده کنند، بلکه آقایان نیز می توانند برای کاشت ابرو اقدام کنند و با مراجعه به این مرکز به زیبایی ابرو های خود بیفزایند.

خوشبختانه نتایج حاصل از کاشت ابرو در کلینیک رنسانس به  گونه است که هیچ حالت غیر طبیعی در بانوان و آقایان ایجاد نمی شود و رضایت افراد حاصل می گردد.

دراین خصوص نیز باید گفت که در مرکز رنسانس امکان کاشت ابرو به روش های مختلف وجود دارد و هزینه کاشت ابرو در این کلینیک مناسب و به صرفه می باشد

انواع خدمات زیبایی پوست

علاوه بر خدمات مربوط به کاشت مو در کلینیک رنسانس، خدمات زیبایی مربوط به پوست نیز در این مرکز انجام می شود که این خدمات به شرح زیر  می باشند و متقاضیان محترم می توانند از تمامی این خدمات در رنسانس بهره ببرند.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ روشی برای جوانسازی پوست است که به عنوان یک روش کم تهاجمی شناخته می شود و با استفاده از این روش می توان پاکسازی عمقی پوست را انجام داد.

در میکرونیدلینگ از دستگاهی به نام کارتریج استفاده می شود که این دستگاه مجهز به تعداد زیادی سوزن نانو است که سوزن ها با استفاده از دستگاه به داخل پوست وارد می شوند و با نفوذ به لایه میانی پوست باعث تحریک کلاژن سازی در پوست می گردند.

در این روش هیچ گونه خونریزی وجود ندارد و از آنجایی که برای انجام آن از بی حس کننده موضعی استفاده می شود، شخص هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد.

بوتاکس

بوتاکس از جمله روش هایی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و از متداول ترین روش هایی است که افراد برای درمان چین و چروک های خود و از بین بردن این چروک ها از آن استفاده می کنند.

زیرا تزریق بوتاکس بسیار آسان است و مراحل انجام آن به سرعت انجام می شود. همچنین از آنجایی که برای جوانسازی پوست با این روش نیازی به بیهوشی نیست، افراد از این روش بسیار استقبال کرده اند.

همه روزه متقاضیان زیادی برای تزریق بوتاکس به کلینیک رنسانس مراجعه می کنند و نتیجه رضایت بخشی را از این تزریق دریافت می نمایند که در صورت مراجعه به وب سایت www.hrthair.com که صفحه رسمی کلینیک تخصصی رنسانس است، می توانید با وارد شدن به بخش نظرات مراجعین، از نظر اشخاصی که برای دریافت خدمات پوست و مو مختلف به این مرکز مراجعه کرده اند، آگاه شوید.

تزریق چربی

از دیگر روش هایی که برای جوانسازی پوست به کار می رود، تزریق چربی است که در این روش با استفاده از چربی دریافت شده از بخش های دیگر بدن فرد، می توان به جوانسازی پوست صورت پرداخت.

در روش تزریق چربی که در کلینیک تخصصی رنسانس زیر نظر متخصصین با تجربه ما انجام می شوند، می توان تزریق چربی را برای گونه، زیر چشم و سایر نقاط صورت با مشورت پزشک انجام داد.

با تزریق چربی از آنجایی که از چربی بدن خود شخص استفاده می شود، عارضه ای برای افراد به وجود نمی آید زیرا این چربی های تزریق شده با بدن انسان سازگاری دارند و  به خوبی در محل مورد نظر جذب می شوند.

لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد بدن روشی است که در طول سال های اخیر جایگزین اپیلاسیون شده است و از زمانی که نتایج حاصل از این روش پدیدار شده است، متقاضیان اپیلاسیون کاهش یافته اند زیرا مزایای لیزر برای رفع موهای زائد بسیار بیشتر از اپلاسیون است.

خوشبختانه لیزر برای رفع موهای زائد نیز در کلینیک رنسانس انجام می شود و تمامی بانوان و آقایان برای دریافت خدمات لیزر موهای زائد با استفاده از بهترین تجهیزات می توانند به این مرکز مراجعه کنند.

کلام پایانی

در انتهای این مطلب لازم است که بدانید کلینیک رنسانس دارای قابلیت ویزیت آنلاین کاشت مو نیز می باشد و با وجود این قابلیت می توانید از راه دور و بدون نیاز به مراجعه حضوری به این مرکز ابتدا تحت ویزیت قرار بگیرید و سپس در صورت نیاز به کلینیک برای کاشت مو اقدام کنید.

همطنان عزیزی که مایل هستند امور و خدمات پوست و موی خود را در کلینیک تخصصی رنسانس انجام دهند باید به وب سایت www.hrthair.com که وب سایت رسمی رنسانس است، مراجعه کنند.

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک ۳۵، کلینیک رنسانس

شعبه ولیعصر: میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه ۴ واحد ۴۰۲                     

تلفن: ۰۲۱۲۲۰۸۸۲۱۰ ۰۲۱۸۸۹۰۹۰۵۰

‌مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: ۰۹۱۲۲۱۱۵۴۴۲