عدالت آموزشی با سایت آلا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عدالت آموزشی یکی از پایه ترین موارد دستیابی به عدالت اجتماعی است همچنین همواره یکی از مهم ترین دغدغه های فعالین حوزه آموزش و پرورش نیز میباشد در همین راستا در سال 1392 گروهی از دانشجویان فعال و استاتید دانشگاه صنعتی شریف برای اجرای عدالت آموزشی در ایران شروع به فعالیت کردند که در حال حاضر بعید است که از دانش آموزشی را در ایران بتوانید پیدا کنید که با سایت آلا Alaatv.com آشنایی نداشته باشد.

معرفی سایت آلا

سایت آلا جامع ترین منبع محتوای آموزشی در ایران است که در حال حاضر تمام دروس پایه متوسطه اول، متوسطه دوم و کنکور را به صورت کاملا رایگان برای دانش آموزان آموزش داده است. کاربران سایت آلا امروزه بیش از 7 میلیون نفر برآورد شده است و با حمایت های همه جانبه مجموعه آلا از دانش آموزان به یک نام محبوب در بین دبیران و دانش آموزان تبدیل شده است. دغدغه ای که باعث شکل گیری مجموعه آلا شده برقراری عدالت آموزشی بوده و تا امروز این مجموعه در این راه از جان و دل مایه گذاشته است و هر سال با به روزرسانی ویدیوهای خود نسبت به تغییرات مطالب درسی محتواهای آموزشی خود را نیز تغییر میدهد و حتی در بعضی از دروس با چند دبیر محتوای آموزشی تهیه شده است و هر دبیر بر اساس شیوه تدریس خود صفر تا صد دوره را برگزار کرده است تا دانش آموزان حق انتخاب داشته باشند و با هر شیوه تدریسی که راحت تر میتوانند ارتباط برقرار کنند آموزش ها را پیگیری کنند.

سایت آلا بهترین سایت آموزشی در ایران

از آنجا که آلا با اهداف مالی شکل نگرفته فعالیت هایی که در زمینه آموزش دروس و کنکور انجام میدهد به خوبی مورد استقبال دانش آموزان قرار میگیرد. آلا برای کم کردن دغدغه های حوزه آموزش و از بین بردن بازار سیاه کنکور تشکیل شده است نه اینکه خود تبدیل به یک موسسه کنکوری زرد شود و جو روانی با برگزاری دوره های عجیب و غریب و دریافت مبالغ هنگفت از دانش آموزان بار خود و نسل های بعد از خود را ببندد!

1073

آلاخونه سایت آلاء

همانطور که گفتیم آلا برای کم کردن دغدغه های دانش آموزی فعالیت میکند. آلاخونه بخشی از سایت آلاء است که به عنوان شبکه اجتماعی در بین دانش آموزان استفاده میشود. شاید برایتان جالب باشد که همین سرویس آلاخونه سایت آلا نیز در اجرا عدالت آموزشی نقش دارد!

دانش آموزان سوالات و مشکلات درسی خود را در آلاخونه مطرح میکنند و این سوال توسط دانش آموزان دیگر از سراسر ایران بررسی و پاسخ داده میشود همچنین در آلاخونه با به اشتراک گذاشتن جزوات درسی، دانش آموزان منابع مورد مطالعه ی خود را با دانش آموزان دیگر به اشتراک میگذارند. البته بحث ها و تبادل نظرها در آلاخونه سایت الا فقط به موضوعات درسی ختم نمیشود بلکه در موضوعات داغ روز و بحث های آزاد نیز دانش آموزان به خوبی فعالیت میکنند.

حمایت ویژه سایت آلا از کنکوری ها

در این آشفته بازار فروش توهم موفقیت به دانش آموزان کنکوری، هزارتویی ساخته شده و واقعا تشخیص راهی که به هدف شما برسد، سخت شده است. آلاء یک شاه راه در میان این هزار راه برای کنکوری ها ساخته. مسیری روشن از خواسته ها، نیازها است و نهایتا نقشه راهی ارائه می دهد که از همین امروز تا آخرین تیک شما بر آخرین تست برگه کنکور کنار شما خواهد بود. کلاس کنکور راه ابریشم یک دوره کنکور جامع و درسنامه ای پرمحتوا و منعطف است که آموزش های لازم برای تسلط، مرور و آزمون تمامی عناوین درسی را به شما ارائه داده است. جزوات اختصاصی تهیه شده برای درسنامه های راه ابریشم در کنار ارزش سنجی دقیق محتوای آنها، از طریق اساتید مجربی تهیه تهیه که سالها برای موفقیت دانش آموزان در آزمون کنکور تلاش بی وقفه کرده اند. همچنین آماده سازی ویدیویی این آموزش ها، جذابیت های بصری آن را برای شما بیشتر کرده است. تذکر این نکته نیز ضروری است که با توجه به ماهیت آموزش های ارائه شده، قطعا استفاده از رسانه ای مانند ویدیو، اثرات مثبت بسیار بیشتری از متن و تصویر خواهد داشت و آلا در راه ابریشم به دنبال بهینه سازی مداوم این فرآیند میباشد.

1074

پذیرش تفاوت های بنیادین در سطوح درک و یادگیری و حتی روانشناختی دانش آموزان  سبب می شود هیچ راه حل منحصر بفردی را نتوان برای چندین نفر توصیه کرد. روش های ارائه شده در کلاس کنکور راه ابریشم آلاء، به درجه ای از انعطاف آموزشی رسیده اند که می توانند نسبت به هر سطحی از توانایی مخاطب خود، مفید باشند. بهترین ویژگی  دوره جامع صفر تا صد کنکور راه ابریشم آلاء در مقایسه با سایر روش های موجود، قطعا همین تغییر پذیری و انعطاف آن می باشد.

امتیاز دیگری که آلاء برای دانش آموزان کنکوری در نظر گرفته است بهره گیری از سیستم های مشاوره ای تحصیلی و انگیزشی است که در این شرایط واقعا میتوان دوره کنکور راه ابریشم را بهترین منبع برای موفقیت در کنکور سراسری معرفی کرد، مشاوران تحصیلی و انگیزشی هر آنچه که دانش آموزان و داوطلبان کنکور در مسیر موفقیت نیار دارند را بدون هیچ کم و کاستی در اختیار آن ها قرار می دهند و دلسوزتر از خانواده های این عزیزان در این مسیر، همراه مطمئنی برایشان خواهند بود.

توصیه سایت آلا برای موفقیت در کنکور

برای رشد و تعالی در هر زمینه ای، باید به توانایی خود در وهله اول ایمان داشته باشید. اطمینان برای موفقیت در کنکور را در مسیر راه ابریشم بدست خواهید آورد و با مشاهده بهبود وضعیت تحصیلی خود از طریق نتایج آزمون های شبیه سازی شده، امید دست یابی به هدف را بیشتر و بیشتر حس خواهید کرد.

نقش کلاس کنکور راه ابریشم آلاء در این همراهی همانند یک معلم دانا، یک ناظم سخت گیر و یک خانواده خیرخواه است. بنابراین از همراهی با سایت آلا، توفیقات بسیاری کسب خواهید کرد. همانند همه آنهایی که پیش از شما، به شاه راه کنکوری آلا  اعتماد کرده اند.