رنگ های مناسب برای سالن زیبایی:
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رنگ مبلمان، دکوراسیون داخلی و حتی لباس کارکنان آرایشگاه یکی از اولین نکاتی است که توجه مراجعه کننده را به خود جلب می کند. طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی نه تنها باعث افزایش احساس راحتی مشتری می شود بلکه با جلب رضایت مشتریان و تعریف سینه به سینه، محبوبیت سالن شما در شهر زبانزد خاص و عام خواهد شد.

در وهله اول با توجه به ابعاد آرایشگاه زنانه از رنگ های هم خانواده در دکوراسیون سالن آرایشی استفاده می شود.

برای دکوراسیون سالن های کوچک بهتر است از یک یا دو رنگ استفاده کرد.

اما در سالن های با ابعاد بزرگ تر محدودیتی وجود ندارد و می توان از 5 یا 4 رنگ هم خانواده استفاده نمود.

روانشناسی رنگ آرایشگاه:

روانشناسی رنگ برای سالن زیبایی از یک سری اصول و قواعد تبعیت می کند که در ادامه به آنها اشاره شده است:

  1. رنگ سفید: استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون، سبب القای حس آرامش و امنیت می گردد. اما در کنار رنگ سفید باید از یک رنگ مکمل نیز استفاده کرد تا از یکنواختی و خستگی جلوگیری شود.
  2. رنگ آبی: با وجود اینکه رنگ آبی، اطمینان و اعتماد را در مراجعه کننده ایجاد می کند اما به دلیل اینکه در طیف رنگ های سرد قرار دارد بهتر است در کنار آن از یک رنگ گرم نیز استفاده شود.
  3. رنگ زرد: شادابی، تحرک و ایجاد حس خوش بینی از ویژگی های بارز رنگ زرد می باشد. در نتیجه حتما از رنگ زرد در سالن آرایشی و زیبایی خود استفاده کنید.

رنگ آمیزی سالن زیبایی

  1. رنگ سبز: رنگ سبز طراوت و شادابی را با خود به همراه می آورد. ترکیب رنگ سبز با سفید یا زرد ایده آل ترین محیط را برای آرایشگاه فراهم می کند.
  2. رنگ قرمز: رنگ قرمز، رنگ هیجان و حرارت می باشد. بنابراین اگر با احتیاط از آن استفاده کنید می توانید شادابی و حرارت مناسبی به سالن خود بدهید. حتما در کنار رنگ قرمز از رنگ های ملایم و روشن استفاده کنید.

دکوراسیون سالن زیبایی خانه عروس:

به جرات می توان گفت یکی از پیشرفته ترین و به روزترین سالن های زیبایی شهر تهران، سالن زیبایی خانه عروس می باشد. این سالن علاوه بر برخورداری از وسایل به روز آرایشی و بهداشتی، دارای کادر حرفه ای و دوره دیده نیز می باشد.

این سالن تمام مجوز های لازم برای تاسیس آرایشگاه زنانه را دارا می باشد و به دلیل سابقه درخشان کاری و رضایت مشتریان به عنوان آرایشگاه درجه 1 در سطح شهر تهران شناخته شده است.

هفت روز هفته کارکنان دلسوز و با تجربه خانه عروس مشغول ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند.

جهت جلوگیری از اتلاف وقت سایر مشتریان و رعایت نظم بهتر است با وقت قبلی در سالن حضور پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با قیمت خدمات ارائه شده در سالن خانه عروس می توانید به سایت اینترنتی سالن به آدرس  https://bhbsalon.com و یا صفحه اینستاگرام سالن به همین نام مراجعه کنید.

رنگ آمیزی دکوراسیون سالن خانه عروس:

در دکوراسیون سالن خانه عروس از رنگ های گرم مانند طلایی استفاده شده است. همچنین استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی آرایشگاه خانه عروس باعث القای حس آرامش و راحتی مضاعف می شود.