بهترین برند رنگ مو را از کجا تهیه کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رنگ مو یکی از محصولات زیبایی پرطرفدار است که برای تنوع بیشتر و پوشاندن مو های سفید توسط خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. در سال های اخیر با شیوع و همه گیری ویروس کرونا و وجود قرنطینه های سراسری تمایل افراد به رنگ آمیزی مو ها در خانه بیشتر شده است. به همین دلیل شرکت های تولید کننده اقدام به عرضه انواع کیت های رنگ شامل تیوب رنگ، اکسیدان، ماسک مو، شامپو و ... برای راحتی کار مصرف کننده نمودند.

در این میان مهمترین سوالی که مطرح می شود این است که بهترین برند رنگ مو را از کجا تهیه کنم؟ امروزه مارک های مطرح زیادی پا به بازار جهانی گذاشته اند که هر یک دارای ویژگی ها و فاکتور های منحصر به فردی می باشند. رنگ مو لورآل، گارنیر و پلت از نمونه برند هایی هستند که با ویژگی های منحصر به فرد ترکیبات فاقد آمونیاک، غنی شده با مواد مغذی و گیاهی، طیف گسترده رنگی و ... شناخته می شوند. انتخاب رنگ های بی کیفیت و خرید آن ها از فروشگاه های نامعتبر ممکن است عوارض جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. ما در این مقاله ضمن معرفی بهترین برند های رنگ در جهان، عوارض استفاده از محصولات بی کیفیت بر مو ها را نیز مطرح کرده ایم .

عوارض خرید رنگ مو بی کیفیت از فروشگاه های نامعتبر

خرید رنگ های تقلبی و بی کیفیت به صرف قیمت ارزان آن ها می تواند عوارض سوءی به دنبال داشته باشد. خارش، تورم و قرمزی پوست کف سر می تواند در اثر استفاده از این محصولات اتفاق بیفتد. آسیب به ساختار مو ها چون شکنندگی، خشکی، وز شدن مو، کدر شدن و از بین رفتن درخشش و شفافیت مو ها از دیگر عوارض خواهد بود. این محصولات همچنین رطوبت را از منافذ مو ها خارج کرده و به ساختار پروتئینی رشته های مو صدمه وارد می کند. ایجاد حساسیت، آلرژی و سرطان می تواند از دیگر موارد باشد. برند های معتبر و بزرگ تولید کننده رنگ مو در دنیا رویکردهای عمده ای را در جهت جلوگیری از این عوارض در نظر گرفته اند. در زیر به توضیح برخی از برند ها می پردازیم.

رنگ مو لورآل
2

رنگ موی لورال  اصل دارای طیف وسیعی از رنگ های متنوع چون کاراملی، بلوند، مشکی، قهوه ای و ...  می باشد و قابلیت آن را دارد که در سه مرحله ( زمان رنگ آمیزی، قبل و پس از آن ) از مو ها مراقبت کند. قدرت پوشش دهی رنگ های این برند بسیار بالاست و عملکرد فوق العاده بالایی در براق و درخشان شدن مو ها دارد. کیت رنگ لورآل از محصولاتی است که به دلیل استفاده آسان طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است.

با وجود تیوپ رنگ، اکسیدان، دستکش و درپوشی که دارای شانه است کار رنگ آمیزی در منزل بسیار ساده می شود.  ماسک مو و شامپوی مخصوص برای تقویت و تمیزی مو ها در این کیت ها موجود می باشند که تاثیر بالایی در جلوگیری از آسیب به ساختار مو ها خواهند داشت. دفترچه راهنما کار رنگ آمیزی را به صورت مرحله به مرحله توضیح می دهد که با دقت بالا می توانید لذت بیشتری از این فرآیند داشته باشید. ماندگاری بالای تن رنگ اصلی آن بالاست و تا 8 هفته دوام خواهد داشت. با استفاده از محصولات لورآل سلامتی مو های شما نیز تضمین می شود. چرا که کراتین و پروتئین های مورد نیاز را فراهم می کند و باعث نرمی و ابریشمی شدن مو ها می شود

رنگ مو گارنیر
3

رنگ مو گارنیه دارای ترکیبات کاملا ارگانیک، فاقد آمونیاک و گیاهی است. این ویژگی بسیاری از افراد را برای استفاده از محصولات این برند تشویق کرده است. روغن آووکادو، شی باتر و روغن زیتون از عمده محتویات مغذی این برند است که تاثیر بالایی در زیبایی، نشاط و یکدست شدن تار های مو خواهد داشت. دوام رنگ آن نیز به مانند لورآل بالا است و بعد از چند بار شستشو کیفیت خود را از دست نخواهد داد. می توانید با خیال راحت مو های سفید خود را به Garnier  بسپارید چرا که رنگ های این برند قابلیت پوشش دهی بی نظیر تارهای سفید را دارند. ریشه و تار های مو با فرمولاسیون مقوی و غنی شده این محصولات تقویت و تغذیه می شوند و رنگ دانه های آن تا 8 هفته دوام خواهند داشت.

کیت رنگ گارنیر نیز کار رنگ آمیزی را در منزل و سالن های آرایشی بسیار آسان کرده است. محتویات داخل این پک ها شامل رنگ، اکسیدان، یک جفت دستکش و ماسک تقویت کننده می باشد.

تولید کنندگان رنگ های این برند را در کاتالوگ های رنگی مختلف و در طیف وسیعی طراحی کرده اند. گارنیر رنگ های متنوع قهوه ای، عسلی، کاراملی، فندقی، مشکی و بلوند را در تناژ های کاملا طبیعی و بسیار جذاب روانه بازار جهانی کرده است. که برای هایلایت و بعد از دکلره بسیار چشمگیر خواهند بود. این محصولات بسیار با کیفیت هستند و بدون آسیب و صدمه به فولیکول های مو سبب نرمی و بهبود شانه پذیری آن ها نیز خواهند شد.

رنگ مو پلت

رنگ مو پلت محصولی بی نظیر و با کیفیت از کشور اسلوونی می باشد. این کمپانی محصولات خود را با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته آلمانی تولید می کند. Palette از برند های زیر مجموعه شرکت بزرگ و نام آشنای شوارتزکوف است و دارای طیف های رنگی متنوع و متناسب با سلیقه بانوان می باشد. رنگ زنانه پلت بر پایه ترکیبات گیاهی و عصاره های مقوی تولید می شود که از این رو نقش موثری در تقویت مو ها، زیبایی و ظاهر صاف و یکدست آن ها ایفا می کند. تناژ اصلی رنگ در این برند نیز با گذر زمان از بین نخواهد رفت بلکه تا 9 هفته بدون تغییر باقی می ماند. برخی مدل های این برند به صورت کیت تولید می شود که دارای تیوپ رنگ، ماسک مو و اکسیدان می باشد.

ماسک مو که در این پک ها موجود است دارای ماده قفل کننده کوتیکول های رنگ است که باعث می شود رنگ اولیه تا 8 هفته دوام داشته باشد. قدرت پوشش دهی رنگ سفید این محصولات نیز بسیار بالا است. ترکیبات این رنگ ها کاملا گیاهی است و سرشار از مواد مغذی چون روغن کاکائو، روغن آرگان، عصاره عسل و ... می باشد. رنگ های پلت حاوی کراتین و پانتنول می باشد که موها را از ریشه تا نوک تقویت می کند. ساختاری بدون آسیب و با رنگ های زیبا و خیره کننده طبیعی به ارمغان خواهد آورد.

سخن پایانی

برای خرید  رنگ مو به فروشگاه های معتبر عرضه کننده این محصولات مراجعه نمایید. همچنین از انتخاب رنگ های مو ارزان قیمت و نمونه تقلبی این محصولات جددا خودداری کنید. چرا که توسط مراکز خاصی کنترل و بررسی نشده اند و ممکن است دارای مواد مضر باشند. ما برای خرید اینترنتی محصولات اصل خارجی فروشگاه اینترنتی زز زاگرس را پیشنهاد می کنیم. این فروشگاه تجربه بالایی در وارد کردن محصولات اورجینال به صورت مستقیم و بدون واسطه دارد که این امر سبب جلب مشتریان وفادار به این شرکت شده است. وب سایت زز زاگرس کیت رنگ مو لورآل، رنگ مو گارنیر و پلت اصل را با بهترین قیمت عرضه کرده است. این محصولات دارای مواد اولیه با کیفیت، ترکیبات کاملا گیاهی و ارگانیک هستند و آسیبی به ساختار مو ها وارد نخواهند کرد.