فرصت هایی وجود دارد که بسیاری از مجریان نمی خواهند از دست بدهند. اگر به تجارت روزانه عادت کرده اید ، زودتر شروع کنید. در اینجا مروری بر مزایا و اشکالات این مقدمات ارائه شده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فعالیت در بورس سهام به محض خوردن زنگ خاتمه ، متوقف نمی شود. قبل و بعد از دوره عادی ، سهام هنوز دست به دست نمی شوند. در صبح ، معاملات پیش- بازار به ساعات رسمی منتقل می شوند. مجریان با تجربه و همچنین کسانی که از سیستم کپی ترید استفاده میکنند معاملات آتی را که دارای پتانسیل سود چشمگیر هستند خرید و فروش می کنند.شروع تجارت در این ساعات اولیه الزامی نمی باشد. با این حال ، فرصت هایی وجود دارد که بسیاری از مجریان نمی خواهند از دست بدهند. اگر به تجارت روزانه عادت کرده اید ، زودتر شروع کنید. در اینجا مروری بر مزایا و اشکالات این مقدمات ارائه شده است.

 

1

هنگامی که تجارت و کسب و کار هرگز متوقف نمی شود:     

برای    معاملات سلف ، معامله بصورت شبانه روزی انجام می شود. طبیعتاً بیشترین حجم معاملات در طی ساعات منظم معامله می شود. هنگامیکه معاملات در نیویورک و لندن صورت پذیرند ، مؤسسات بزرگ سهم اصلی تجارت خود را انجام می دهند.         

حجم و جنبش نزدیک به زمان افتتاح با هم آمیخته می شوند. این ساعت 9:30   EST (زمان استاندارد شرقی) است.به عنوان مثال ، E-mini S&P 50 را فرض کنید. حجم آن قبل از ساعت رسمی، به طور میانگین حدود 8:30 شروع به افزایش می کند. در یک ساعت ، هم نوسانات و هم حجم آن از قبل شروع به افزایش می کند. معمولاً این روند برای چند ساعت بعدی ادامه می یابد. این موضوع دو فایده از شروع زودهنگام را توضیح می دهد

بازار پیش فروش

 موقعیت ها به شما امکان می دهد تا تغییرات در بازار آزاد را پیش بینی کنید.

 رقبای کمتری برای گرفتن و قاپیدن معاملات وجود دارد.

 با این حال ، کاربران کارگزاری آنلاین فارکس نیز باید از روند نزولی آگاه باشند.

آیا یک دستاورد وجود دارد؟

 این رویکرد دارای جلوه های ویژه خود - متوسط ترین حجم ها می باشد. ممکن است یک فرصت امیدوار کننده را شناسایی کنید اما قادر به استفاده از آن نیستید.    دلیل این امر این است که حجم آن می تواند ناکافی باشد. به طور کلی ، با این وجود ، حداقل ممکن استچند فرصت از 8:30   تا 9:30 صبح مشاهده شود. بنابراین ، اگر شما یک معامله گر روزانه هستید که در ساعات آغازین فعال هستید ، پذیرش بازار پیش فروش معقول است.

         

به دنبال چه باشید؟          

بررسی تقویم اقتصادی ، به یک عادت صبحگاهی تبدیل می شود. این کار را هر روز انجام دهید ، زیرا تن داده های ارزشمند در ساعات اولیه منتشر می شود. تحت انتشار اخبار بزرگ برای مواضع خود زمان بگذارید. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.حداقل یک دقیقه قبل از همه مواضع خود خارج شوید. ظرف 5 دقیقه قبل از انتشار از گشودن موارد جدید خودداری کنید. بمحض اینکه اطلاعات نمایشی و مهیج عمومی شد، بازارها واکنش نشان می دهند. در نتیجه، شکاف قیمتی پدیدار می شود و مدیریت ریسک از اهمیت ویژه ای برخوردار می گردد.یکی خصوصیت دیگر، دامنه اثر است. از آنجاییکه حجم ها نسبتاً متوسط ترین می باشند ، این اثر در مقایسه با ساعات معمولی بسیار قوی تر است. قبل از شروع هرگونه فعالیت ، یک راه اندازی تجارت معتبر را بررسی و نظارت نمایید.

استفاده از روشهای معاملاتی:

نیازی به اصلاح رفتار معاملاتی منظم شما وجود ندارد. همین تکنیک هایی که در ساعات عادی برای شما کار می کنند می توانند به همان اندازه مؤثر واقع گردند. با این حال ، درک چند پیش بینی احتیاطی حائز اهمیت می باشد. نخست ، به بازار پیش فروش بعنوان پیش بینی کننده فعالیت بعدی تکیه و اعتماد نکنید. در واقع برداشت شما ممکن است فریب دهنده باشد. در اینجا آمده است که چگونه ممکن است قضاوت شما مختل شود.اگر معاملات سلفی که شما بر روی آنها تمرکز می کنید در بازار پیش فروش قرار گیرند ، ممکن است احساس بدبینی کنید. با این حال ، هیچ تضمینی وجود ندارد که برعکس آن بلافاصله پس از شروع مشاهده نشود. یک محرک تازه ممکن است قیمت ها را بالا ببرد. به همین ترتیب ، سهامی که در بازار پیش فروش افزایش می یابند،ممکن است پس از آن متوقف شوند یا رشد خود را ادامه دهند.

 

2

حفظ مواضع و موقعیت ها از طریق باز گذاشتن:

در مورد اینکه آیا مواضع و موقعیت ها باید از طریق باز گذاشتن حفظ شوند ، نظرات متناقضی وجود دارد. برخی از کارشناسان به شما دستور می دهند که هرگونه معامله ساعت قبل را نهایی کنید. دیگران این امر را مزخرف و بی معنا می نامند. در اینجا دو روش متداول ارائه شده است.در روش نخست ، می توانید معاملات خود را از خطرات و ریسک ها محافظت کنید. این امر شامل قرار دادن ضرر و زیان ایستگاهی و یک هدف است. تا زمانیکه هر یک از این موارد فعال نشود ، از انجام اقدامات خودداری کنید. شاخص ها به احتمال زیاد مانند هر موقعیت دیگر مورد اصابت قرار می گیرند. یک ضرر ایستگاهی بسیار نزدیک ممکن است مطلوب نباشد؛ در صورت افزایش چشمگیر ، سریعاً تحریک می شود.رویکرد دوم به صورت دقیق تر زمان بندی شده است. کلیه معاملات قبل از ساعت 9:30 صبح باید از ساعت 9:29 خارج شوند. فاصله زمانی یک دقیقه ای برای به حداقل رساندن ریسک کافی است. همین منطق توسط معامله گران و بازرگانان قبل از انتشار داده ها دنبال می شود.

شما باید چه چیزی را انتخاب کنید؟

هیچ دستورالعمل جهانی وجود ندارد. هر دو روش را امتحان کنید و ببینید کدام یک برای شما مناسب است. سودهای بدست آمده در ساعات اولیه را پیگیری نمایید. مواضع و موقعیت های بسته را قبل از باز شدن مقایسه نموده و حفظ کنید.یک رویکرد متفکرانه به زمان و صبر نیاز دارد. با این حال ، اهمیت جمع آوری داده ها نبایستی نادیده گرفته شود. بنابراین ، جمع آوری داده ها را برای چندین ماه ادامه دهید. این امر تضمین می نماید که نتیجه گیری شما مستدل و قابل اعتماد می باشد.