صادق کوشکی، تحلیلگر اصولگرای نزدیک به نیروهای انقلابی و دولت ابراهیم رئیسی یادداشتی نوشت.

«رئیسی متوجه عمق خباثت اصلاح طلبان نیست»
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تحلیلگر نزدیک به دولت ابراهیم رئیسی نوشت: آقای رئیسی بدون توجه به میدان‌های مین و تله‌های انفجاری به جا مانده از جریان اصلاحات، مشغول کار برای حل و فصل مشکلات مردم است اما هنوز متوجه عمق خباثت و نامردی جریان اصلاحات نشده و این یعنی هنوز باید شاهد انفجار این تله‌ها و عمل کردن این مین‌ها باشیم.

صادق کوشکی، تحلیلگر اصولگرای نزدیک به نیروهای انقلابی و دولت ابراهیم رئیسی با انتشار یادداشتی نوشت:

ویژگی مثبت اصلاح‌طلب‌ها پشتکار آنهاست. سران این جریان هر جایی که به قدرت برسند از رئیس تا آبدارچی را تصفیه می‌کنند و فقط نیروهای وفادار به خود را در آن دستگاه باقی می‌گذارند و این نیروها هم تا زمانی که عزل یا اخراج نشده‌اند همه توان و انرژی خود و آن اداره را در مسیر اصلاحات هزینه می‌کنند و در این مسیر هیچ مانعی را هم به رسمیت نمی‌شناسند.

الان ۳ ماه از ریاست جمهوری رئیسی می‌گذرد و هنوز نیروهای اصلاح‌طلب در بدنه دولت مشغول خدمت به جریان اصلاحاتند! به بیان دقیق‌تر عمده وقت و توان این نیروها صرف پیشبرد برنامه‌های جریان اصلاحات و به شکست کشاندن دولت رئیسی شده و می‌شود: از جهاد دانشگاهی و ایسنا و وزارتخانه‌های علوم و اطلاعات گرفته تا آموزش و پرورش و استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و این یعنی جریانی قوی درون دولت مشغول تلاش برای زمین زدن و عدم موفقیت رئیسی است!

آقای رئیسی بدون توجه به میدان‌های مین و تله‌های انفجاری به جا مانده از جریان اصلاحات، مشغول کار برای حل و فصل مشکلات مردم است اما هنوز متوجه عمق خباثت و نامردی جریان اصلاحات نشده  و این یعنی هنوز باید شاهد انفجار این تله‌ها و عمل کردن این مین‌ها باشیم. 

طنز تلخی است که راننده می‌خواهد قطار دولت را به مسیر انقلاب و نظام برگرداند اما بخش قابل توجهی از واگن‌ها مقاومت می‌کنند و در هنوز بر پاشنه قبل می‌چرخد و مردم بوی رئیسی را از دولتش حس نمی‌کنند !

شرط موفقیت رئیسی در خدمت به مردم و حل مشکلات کشور، تصفیه دولت از جریان ضدمردمی و ضدانقلاب اصلاحات است به شرط آن که افراد صفر کیلومتر و بی‌تجربه جای نیروهای اصلاحات را نگیرند که در آن حالت دولت و زیر مجموعه‌های آن از چاله به چاه خواهند افتاد!