رحمت اله فیروزی پوربادی نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم درباره حادثه در نیروگاه نطنز گفت: تا این لحظه در تماس هایی که بنده با مسئولان داشتم هیچ اطلاعات دقیقی در این زمینه ارائه نشده است.

توضیح نماینده مردم نطنز درباره حادثه دیشب
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم تاکید کرد که درباره حادثه در نیروگاه نطنز هنوز تحقیقات ادامه دارد و نمی توان گزارشی به صورت قطعی اعلام کرد.

رحمت اله فیروزی پوربادی نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم  درباره حادثه در نیروگاه نطنز گفت: تا این لحظه در تماس هایی که بنده با مسئولان داشتم هیچ اطلاعات دقیقی در این زمینه ارائه نشده است.

وی تاکید کرد: انچه در شبکه و فضای مجازی در حال انتشار است برداشت های خود رسانه ها و افراد است و هنوز خبر و علت موثقی درباره حادثه تعیین و اعلام نشده است.

نماینده مردم نطنز همچنین خاطر نشان کرد: انتظار می رود مسئولین مربوطه از جمله شورای عالی امنیت ملی و نهادهای مربوطه در زمان اتمام بررسی ها اطلاع رسانی دقیقی داشته باشند تا مردم از نگرانی خارج شوند.

فیروزی پوربادی در واکنش به برخی خبرها مبنی بر دست داشتن اسرائیل در این موضوع و حمله پهبادی به تاسیسات نطنز نیز تاکید کرد: امیدواریم این اخبار صحت نداشته باشد اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره علت و ابعاد موضوع به ما داده نشده است.