دانشجوی آموزش عالی تانزانیایی که دوره های کشاورزی را دنبال می کردند برای شرکت در آموزش فشرده ۱۱ ماهه به اراضی اشغالی سفر کرده اند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از پایگاه جامعه و فرهنگ ملل به نقل از روزنامه دیلی نیوز تانزانیا، مقامات این کشور آفریقایی از دانشجویان خواسته اند تا از مزایای علمی شرکت درا ین برنامه جهت ارتقای حوزه کشاورزی در تانزانیا استفاده کنند. 

این بخشی از اقدامات کابینه رژیم اشغالگر قدس  برای  تسلط بر فضای دانشگاهی کشورهای آفریقایی و ایجاد ارتباطات دائمی میان آنها و تل آویوو محسوب می شود. 

پروفسور نلسون بونیفیس، معاون سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه دارالسلام اظهار کرده است که  کارآموزان به مهارت های فنی کشاورزی از مرکز بین المللی آموزش کشاورزی آراوا (AICAT) واقع در صحرای آراوا، در جنوب اسرائیل (اراضی اشغالی ) مجهز خواهند شد.

وی مدعی شده است : هدف این است که به این افراد جوان، تحصیل کرده و ماهر فرصتی بدهیم تا با ارائه راه حل های نوآورانه در زمینه تولید مواد غذایی و امنیت غذایی در تانزانیا، به کشاورزان موفقی تبدیل شوند.

به این برنامه توسط رژیم صهیونیستی  و با همکاری دولت تانزانیا برگزاری می شود و دانشجویانی از دانشگاه دارالسلام (UDSM)، دانشگاه کشاورزی سوکوئین (SUA)، موسسه آموزشی کشاورزی ایگابیرو-مولبا (ITIA) و مرکز آموزش کشاورزی و دامداری کیلاچا، کلیمانجارو در آن شرکت دارند.