پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در بحبوحه اغتشاشات سال گذشته، مسیح علی نژاد، ضد انقلاب کاسبکاری که حتی این روزها بسیاری از اعضای ضد انقلاب خارج نشین نیز به دلیل بدنامی وی در جریان تحولات یکساله اخیر حاضر به انعکاس مواضع وی نیستند، صراحتا به میرحسین موسوی و سران فتنه سال 1388 تاخت و آنها را متهم کرد که  به دلیل حضور در مسند قدرت در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی( ولو به صورت اندک) باید محاکمه شوند و در نزد اغتشاشگران نسبت به دوران مسئولیت خود پاسخگو باشند! 

زمانی که این ادعاها توسط مسیح علی نژاد مطرح شد، شورای  ضد انقلابی  موسوم به مهسا به تازگی با مدیریت محسوس دستگاههای اطلاعاتی امریکا ، برخی کشورهای اروپایی  ورژیم صهیونیستی راه اندازی شده بود. در این شورا، نقش مسیح علی نژاد در کنار افرادی مانند رضا پهلوی، عبداله مهتدی ، نازنین بنیادی، حامد اسماعیلیون، علی کریمی و شیرین عبادی پررنگ بود .از این رو زمانی که مسیح علی نژاد به مهره بازی غرب در فتنه سال 1388 تاخت و حتی به وی نیز در خصوص مصون نماندن از اقدامات وحشیانه اغتشاشگران هشدار داد، هیچ یک از دولتهای غربی و رسانه های حامی فتنه سال 1388 ز جمله بی بی سی فارسی، رادیوفردا و حتی سایت کلمه ( وابسته به اردشیر امیرارجمند) معترض وی نشدند. کار به جایی رسید که حتی اردشیر امیرارجمند مشاور خارج نشین موسوی نیز در این خصوص سکوت کند! این مواضع اثبات کرد که موسوی و رهنورد، صرفا حکم یک مهره را در ساختار بازی ضد ایرانی غرب داشته و حتی کسانی که ادعای حمایت از آنها را در طول سالهای اخیر داشته اند، به یکباره حاضر هستند این مهره ها را قربانی بازی های معامله گرایانه و ناگفته خود کنند! 

اکنون،درست در آستانه سالگرد اغتشاشات ، وبسایت کلمه در یک بازی نخ ما دوباره نسبت به وضعیت سلامتی جسمی رهنورد و موسوی ابزار نگرانی کرده و این بار، ایران اینترنشنال ، بی بی سی فارسی ، شبکه من و تو و رادیو فردا کاملا سریع و فوری این خبر سفارشی را دربرنامه های روزانه خود برجسته ساخته اند! قطعا شبکه های ضد انقلاب فارسی زبان به این سوال مهم پاسخ نمی دهند که چرا به یکباره میرحسین موسوی دوباره برای آنها اهمیت پیداکرده و انتشار هماهنگ یک خبر تکراری 13 ساله ( مربوط به وضعیت سلامتی جسمی وی ) در برهه کنونی تا این اندازه مورد توجه این رسانه های ضد ایرانی قرار گرفته است! البته ملت ایران در انتظار پاسخ این سوال از سوی جریانات ضد انقلاب نخواهد ماند زیرا بر اساس درایت و اگاهی خود نسبت به ماهیت دشمنان این مرز و بوم،پاسخ این سوال را خود به خوبی می داند!