دبیر شورای نگهبان با انتقاد از مسکوت ماندن طرح اصلاح قانون انتخابات در مجلس ابراز امیدواری کرد مجلس با جدیت این طرح را به سرانجام برساند.

آیت‌الله جنتی: مجلس‌طرح اصلاح قانون انتخابات را به سرانجام برساند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (۱۷ مهرماه ۹۸) در جلسه این شورا با تسلیت به مناسبت اربعین حسینی گفت: راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی به لطف خداوند چند سالی است جهانی و موجب انجام وحدت در جهان اسلام به ویژه دو ملت ایران و عراق شده است.

**فتنه در عراق ناکام خواهد ماند**

وی افزود: آشوب‌های اخیر عراق طراحی دشمنان این ملت برای کم اثر کردن کنگره بزرگ اربعین است که به فضل خدا و هوشیاری مردم این کشور، این فتنه ناکام خواهد ماند.

دبیر شورای نگهبان در ادامه سخنان خود با انتقاد از مسکوت ماندن طرح اصلاح قانون انتخابات در مجلس شورای اسلامی گفت: در این طرح خلاء‌های قانون قبلی انتخابات تا حدود زیادی برطرف شده بود و پیشنهادات خوبی درباره شفافیت مالی نامزدها، جرائم انتخاباتی و غیره در آن وجود دارد که امیدواریم مجلس محترم با جدیت این طرح را به سرانجام برساند.

وی تصریح کرد: در صورت اصلاح قانون انتخابات، کار مجریان و ناظران برای انتخابات آینده دقیق‌تر خواهد بود.

آیت‌الله جنتی در خاتمه با اشاره به بازدید روز گذشته رهبر انقلاب از نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان اظهار داشت: شرکت‌های دانش بنیان نقطه امیدی برای رهایی کشور از اقتصاد نفتی هستند که امیدواریم با حمایت مسئولان از این شرکت‌ها، اقتصاد منهای نفت هر چه بشتر رونق بگیرد.