کریمی اصفهانی گفت: پالس‌های مثبتی از جبهه پایداری دریافت کردیم و امیدواریم که آنها به رویه قبل برنگردند و فکر نکنند که همه‌چیز منحصر در جبهه پایداری است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احمد کریمی اصفهانی از اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری، درباره تغییر رویکرد جبهه پایداری به خبرآنلاین گفت: آقای آقاتهرانی در جلسه‌ای که با حزب موتلفه اسلامی داشتند از مواضع من درباره جبهه پایداری گله داشتند و گفته اند که من در مصاحبه‌هایم رعایت عدالت را نمی‌کنم، در صورتی که من واقعیت‌ها را می‌گفتم.

وی افزود: جبهه پایداری الان پذیرفته‌اند که به جای «همه با ما»، «همه باهم باشیم» و اگر چنین اتفاقی بیفتد و جبهه پایداری به قولی که داده عمل کند، امیدوارم که وحدت بین همه نیروهای اصولگرا به وجود بیاید.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره جزئیات جلسه جبهه پایداری با اعضای حزب موتلفه اسلامی هم گفت: موضوع جلسه وحدت میان نیروهای اصولگرا بوده و امیدوارم که این اتفاق بیفتد. چون بیشتر گله جبهه پایداری از من بوده است به جزئیات اشاره نمی‌کنم و منتظر می‌مانم که نتیجه این جلسات روشن شود.

پالس‌های مثبت پایداری برای ائتلاف

کریمی اصفهانی گفت: پالس‌های مثبتی از جبهه پایداری دریافت کردیم و امیدواریم که آنها به رویه قبل برنگردند و فکر نکنند که همه‌چیز منحصر در جبهه پایداری است.

وی هم‌چنین درباره ارتباط دیدار اعضای جبهه پایداری با جامعه روحانیت با حضور ناطق نوری در جلسه جامعه روحانیت هم گفت: این دو دیدار هیچ ارتباطی با هم ندارد. آقای ناطق نوری عضو جامعه روحانیت مبارز هستند و از ایشان خواسته شده که در جلسه شرکت کنند و ایشان هم در جلسه شرکت کردند.

ناطق نوری می‌تواند پراکندگی‌ها را تبدیل به وحدت کند

وی افزود: آقای ناطق نوری مدیر بسیار خوب و تاثیرگذاری هستند و خیلی مواقع پراکندگی‌ها را تبدیل به وحدت می‌کند. امیدواریم که حضور ایشان در جلسات جامعه روحانیت مبارز ادامه پیدا کند و ایشان به میدان بیاید. معتقدم کسی نه قادر است نقش ایشان را کمرنگ کند نه ایشان نیازی دارد که نقش او را پررنگ کنند.