فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به قدرت موشکی و نظامی کشور گفت: ما امروز به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم با موشک‌های جوانان انقلابی، از امنیت کشور در مقابل دشمن دفاع کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هانبخش کرمی امروز در مراسم گرامیداشت 13 آبان بین اعضای شورای واحدهای بسیج دانش‌آموزی زنجان اظهار داشت: در میدان نبرد 8 سال دفاع مقدس، رزمندگان اسلام با تعداد گلوله‌ها و فشنگ‌های محدودی در مقابل دنیا ایستادگی کردند و با ایمان و اعتقاد به باورهای دینی توانستند دشمنان خود را شکست دهند.
وی با اشاره به قدرت موشکی و نظامی کشور افزود: ما امروز به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم با موشک‌های جوانان انقلابی از امنیت کشور در مقابل دشمن دفاع کنیم.
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج)  استان زنجان با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی خود را در دنیا معرفی کرده است افزود: اقتدار، عزت، قدرت و عظمت ایران اسلامی در دنیا بر همه عیان شده و دشمنان می‌دانند که با جنگ و درگیری نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند.
وی به تدارکات و برنامه‌های دشمنان در جنگ نرم و فرهنگی اشاره کرد و افزود: آنها قصد دارند با برنامه‌های خود فکر، ذهن، ایمان و باورهای مردم به ویژه جوانان ما را مورد هدف قرار دهند و آرام در ذهن آنها نفوذ کنند.
کرمی افزود: امروز کسانی که می‌گویند نمی‌توان بر دشمن پیروز شد و باید با آنها سازش کرد و کنار آمد کسانی هستند که نفوذ در آنها صورت گرفته و فکر و ذهنشان آمریکایی است.

اقتدار ایران به برکت خون شهدا و ولایت‌مداری مردم

وی تصریح کرد: امروز به برکت ولایت و ولایت مداری، بسیج و رزمندگان و خون شهدا، ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت قرار دارد و کسانی که دم از سازش و مذاکره می‌زنند انسان‌های ترسویی هستند که در میدان انقلاب نیستند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز اقتدار آمریکا و استکبار در دنیا رو به افول و زوال است خاطر نشان کرد: پیروزی‌ها و دستاوردهای مردم سوریه، یمن، عراق، بحرین و لبنان خود بیانگر این موفقیت است.

وی با بیان اینکه همه فتنه‌ها در دنیا به دست آمریکا و استکبار برنامه‌ریزی و ایجاد می‌شود، اذعان داشت: نباید به هیچ وجه به آمریکا اعتماد کرد.

کرمی در ادامه دانش‌آموزان بسیج را فرماندهان جبهه جنگ نرم در آموزش و پرورش خواند و افزود: شما باید با اعتقاد به باورهای دینی و اعتماد به نصرت الهی به صورت شبانه‌روز برای موفقیت انقلاب تلاش کنید.

وی روحیه دشمن ستیزی، استکبار ستیزی و شهادت طلبی را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز اوج نبرد با استکبار در زمینه جنگ نرم و فرهنگی است که بیشتر جوانان جامعه را مورد هدف قرار داده است و شما دانش آموزان بسیجی باید با روحیه و انگیزه وارد میدان شوید و یقین بدانید که نصرت الهی با ماست.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در پایان با تاکید بر حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان گفت: وعده دیدار ما در روز 13 آبان و با شعار استکبار ستیزی و مرگ بر آمریکا خواهد بود.