در جلسه سه‌شنبه فقط تصمیم افزایش قیمت به ⁧ نمایندگان ⁩ اطلاع داده شد. البته نارضایتی مردم از افزایش قیمت ⁧ بنزین ⁩ خصوصا در شرایط جاری تورمی در جلسات به اطلاع تصمیم‌گیرندگان رسانیده شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یک عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه اکثر نمایندگان ⁧ مجلس ، مخالف هرگونه افزایش قیمت ⁧ بنزین ⁩ و سهمیه‌بندی بوده‌اند، در عین حال گفت که مخالفان دولت در سایه نارضایتی ⁧ مردم ⁩ بر این ⁧ موج ⁩ مسابقه سیاسی گذاشته‌اند.
به گزارش ایسنا، علیرضا رحیمی در حساب توییتری خود نوشت: «‌سه شنبه هفته گذشته (۲۱ آبان دو روز قبل از اعلام رسمی ⁧ افزایش قیمت بنزین) قبل از جلسه علنی ⁧ مجلس، آقای ⁧ لاریجانی ضمن طرح مباحث مربوط به بودجه سال آینده، نمایندگان را از تصمیم افزایش قیمت ⁧ بنزین مطلع کرد اما حرفی از زمان دقیق اجرای آن گفته نشد.

نمایندگان در جریان تصمیم افزایش قیمت قرار گرفتند ولی کسی از زمان دقیق اجرا مطلع نبود. نمایندگان در جلسات قبلی غیر علنی ⁧ مجلس ⁩ در ماه‌های گذشته که موضوع ⁧ بنزین ⁩ مطرح بود و رای استمزاجی برای گزینه‌های مختلف گرفته شد هم با افزایش قیمت و هم با ⁧ سهمیه‌بندی ⁩ بنزین مخالف بودند.
در جلسه سه‌شنبه فقط تصمیم افزایش قیمت به ⁧ نمایندگان ⁩ اطلاع داده شد. البته نارضایتی مردم از افزایش قیمت ⁧ بنزین ⁩ خصوصا در شرایط جاری تورمی در جلسات به اطلاع تصمیم‌گیرندگان رسانیده شد. ⁧ رئیس قوه قضاییه ⁩ نیزمخالفت خود با افزایش قیمت بنزین را تکذیب کرد تا تاکیدی بر تصمیم اجماعی ⁧ سران قوا ⁩ باشد.
عده‌ای بدنبال سیاسی‌کردن بنزین در آستانه ⁧ انتخابات ⁩ هستند. با اینکه اکثر نمایندگان ⁧ مجلس، مخالف هرگونه افزایش قیمت ⁧ بنزین ⁩ و سهمیه‌بندی بوده‌اند اما مخالفان دولت در سایه نارضایتی ⁧ مردم ⁩ بر این ⁧ موج ⁩ مسابقه سیاسی گذاشته‌اند، یکی نامه‌نگاری می‌کند و دیگری طرح ⁧ دوفوریتی ⁩ را تلفنی خبر می‌دهد.»