لاریجانی گفت: برای انجام اصلاحات و ساماندهی شرایط به آرامش نیاز داریم.

علی لاریجانی : دولت در اسرع وقت پول ها را به حساب مردم واریز کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ایرنا: رئیس مجلس شورای اسلامی درباره افزایش قیمت بنزین، گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس موظف شده است جلساتی با ستاد تنظیم بازار، سازمان تعزیرات و قوه قضائیه برگزارکند تا مشکلات مردم در این خصوص حل شود؛ برای انجام اصلاحات و ساماندهی شرایط به آرامش نیاز داریم.
«علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز -یکشنبه- اظهار داشت:  امروز از ساعت 8 صبح در نشست غیرعلنی مباحثی درباره آنچه که این روزها مطرح است و درباره بحث یارانه هاست، صورت گرفت، شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز در این جلسه حضور داشت و گزارشی از وضعیت موجود در این زمینه را ارائه کرد.
وی افزود: نمایندگان نیز نظرات خود را مطرح کردند، مهم این است که اولا دولت منابعی را که به عنوان مابه التفاوت در نظر گرفته شده در اسرع وقت به حساب مردم واریز کند تا نشان دهد که پای عهد خود ایستاده و کمیسیون مربوطه نیز باید حتما این کار را پیگیری کند.
وی یادآور شد: نگرانی اصلی مردم این است که تصمیم افزایش قیمت بنزین، تبعاتی در سایر قیمت‌ها داشته باشد. در همین زمینه کمیسیون اقتصادی مجلس موظف شد جلساتی با ستاد تنظیم بازار، سازمان تعزیرات  و قوه قضائیه برگزار کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: در زمینه اصلاح روش نیز مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی به همراه کمیسیون اقتصادی بررسی ها را انجام خواهند داد تا برای برداشتن مشکلات مردم هم داستان شویم.
وی تاکید کرد: حل مشکلات مردم دغدغه اصلی نمایندگان مجلس است که ان شاءالله در این خصوص در روزهای آینده بحث‌های بیشتری در کمیسیون‌ها مطرح و مشکلات مردم حل خواهد شد.
لاریجانی تصریح کرد: در این فضا برای انجام اصلاحات و ساماندهی به شرایط به آرامش نیاز داریم تا با اتخاذ مسیر درست تصمیم‌گیری کنیم.