یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که امروز تعامل بین هر سه قوه یکی از ضرورت‌های کشور است، گفت: بنده پیشنهاد می‌کنم با توجه به مسائل پیش آمده حول افزایش قیمت بنزین جلسه‌ای مشترک بین دولت و مجلس برای رسیدن به نتیجه کارشناسی تشکیل شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکری شفاهی با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۲ آیین‌نامه داخلی مجلس و اصل ۱۱۰ قانون اساسی بیان کرد: در تاریخ ۲۲/ ۲/ ۹۸ اولین جلسه مشترک نمایندگان با مسوولان قوه قضاییه برگزار و در همان جا اعلام شد در ظرف سه ماه آینده جلسه‌ای دیگر برگزار خواهد شد و نمایندگانی از بین دو قوه برای پیگیری امورات تعیین خواهند شد.

وی در ادامه اظهار کرد: اما متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده است با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای همکاری هر سه قوه با یکدیگر بنده پیشنهاد می‌کنم با توجه به وضع پیش آمده در خصوص بنزین جلسه‌ای مشترک بین مجلس و دولت تشکیل شود. تا در این جلسه نظرات کارشناسی در این زمینه ارائه گردد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: از دیروز شاهد راه افتادن موج گرانی‌ها در کشور هستیم و اکنون تعامل بین دولت و مجلس برای رسیدن به نتیجه کارشناسی امری ضروری است.

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، بیان کرد: هیات رئیسه برگزاری جلسه مشترک بین دولت و مجلس را پیگیری خواهد کرد.