نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم به رسمیت شناختن اعتراضات مدنی مردم گفت: اگر با شیوه مدنی با مردم و نمایندگان رفتار شود پاسخ مدنی هم دریافت می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احمد مازنی نماینده مردم  تهران در مجلس شورای اسلامی  در تذکر شفاهی نوبت عصر امروز مجلس، گفت: موضوع افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین از نظر نمایندگان مجلس تا صبح امروز مورد تایید نبود و نمایندگان مجلس نیز اکنون اقناع نشده‌اند. از آن جای که مقام معظم رهبری مبنای تاییدشان از این طرح را اعتماد به سران سه قوه دانستند بنده پس از مشورت با روسای فراکسیون‌های سیاسی مجلس به رئیس قوه مقننه لاریجانی پیشنهاد کردم که از روسای دو قوه دیگر دعوت کنند تا با  حضور در مجلس این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

مازنی خطاب به وزیر کشور ابراز عقیده کرد: به جای تصویب اخلال در شبکه اینترنت در «شاک» و قلع و قمع معترضان ای کاش قبل از ابلاغ اجرای طرح با مردم و نمایندگان مردم مشورت می‌کردید. اکنون هم دیر نشده، شورای امنیت کشور اعتراض مدنی مردم را به رسمیت بشناسد و امکان اعتراض مدنی را برای معترضین فراهم کند. اگر با شیوه مدنی با مردم و نمایندگان رفتار شود پاسخ مدنی دریافت می‌شود. اگر با بی اعتمادی به نمایندگان و تحقیر خانه ملت برخورد شود نتیجه همان است که ضد انقلاب سو استفاده کند.