معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران اعلام کرد که پلیس نسبت به تامین امنیت اماکن آسیب‌دیده در ناآرامی‌های اخیر اقدام کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرهنگ مهدی سرپناه در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: درپی ناآرامی‌های رخ داده در روزهای اخیر در محدوده غرب استان تهران، خساراتی از سوی آشوبگران و اشرار به برخی از اماکن دولتی و خصوصی نظیر بانک‌ها و فروشگاه‌ها و ... وارد شد که در همین راستا پلیس اقدام به تامین امنیت این فضاها کرده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
وی با بیان اینکه پلیس از اموال و دارایی مردم صیانت خواهد کرد، اظهارکرد: حضور پلیس در سطح شهر باعث آرامش و امنیت مردم شده است و مردم از اقدامات و حضور پلیس راضی هستند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از شهروندان خواست در صورت بروز هرگونه موارد مشکوک و اطلاع از قصد و فعالیت اشرار و آشوبگران موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
سرپناه با اشاره به برگزاری تشییع یکی از شهدای مدافع امنیت در شهرستان شهریار نیز گفت: در این مراسم مردم حضور پرشکوه و پررنگی داشتند و خوشبختانه این مراسم نیز در امنیت کامل و بدون هیچ مشکلی برگزار شد