نماینده استیضاح‌کنندگان وزیر نفت گفت: حذف کارت سوخت در چند سال گذشته و احیاء مجدد آن و عدم صداقت با مردم درخصوص اعلام قیمت بنزین در مصاحبه با رسانه‌ها برخی از محورهای استیضاح بیژن زنگنه به شمار میایند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نتیجه برگزاری جلسه استیضاح وزیر نفت، گفت: این جلسه امروز در کمیسیون انرژی با حضور تعدادی از نمایندگان درخواست کننده استیضاح برگزار شد که پس از بررسی 9 محور استیضاح، آقای زنگنه مطرح کرد؛ باید اطلاعات بیشتری جمع‌آوری کند و آمادگی پاسخگوی به سوالات را ندارد لذا مقرر شد، یکشنبه 17 آذرماه جلسه دیگری در این خصوص برگزار شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: درصورت قانع نشدن نمایندگان از پاسخ‌های بیژن زنگنه، درخواست استیضاح عصر همان روز یکشنبه 17 آذرماه به صحن علنی ارسال خواهد شد.

نماینده استیضاح کنندگان وزیر نفت با اشاره به برخی از 9 محورهای مطرح شده از سوی نمایندگان برای استیضاح وزیر نفت، افزود: حذف کارت سوخت در چند سال گذشته و احیاء مجدد آن که ضررهای اقتصادی بسیاری برای کشور به همراه داشت، عدم صداقت با مردم درخصوص اعلام قیمت بنزین در مصاحبه با رسانه‌ها، واگذاری‌های شرکت های نفت و میادین مشترک و... برخی از محورهای این استیضاح به شمار میایند.

هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از امضاء درخواست استیضاح وزیر نفت توسط 72 نماینده تا به امروز خبر داد و پیش‌بینی کرد که افراد امضاءکننده استیضاح وزیر نفت به هیچ عنوان امضاء خود را پس نخواهند گرفت.