فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۵ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات و تخریب اموال عمومی در ناآرامی‌های اخیر در خرم‌آباد خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی ناآرامی‌های اخیر و سوءاستفاده برخی افراد فرصت‌طلب دستگیری عوامل اصلی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: مأموران با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده طی روز گذشته با رصد و اشراف اطلاعاتی ۵ نفر از محرکان اصلی تجمعات غیرقانونی و اغتشاشات را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را در مخفیگاهشان در سطح شهرستان خرم‌آباد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این‌که افراد دستگیر شده در تجمعات اخیر دست به تخریب اموال عمومی، شکستن شیشه‌ها، آتش زدن لاستیک و راه‌بندان کرده بودند بیان کرد: متهمان به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

سردار مهدیان نسب با بیان این‌که نیروی انتظامی حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و خادم مردم است و در راستای خدمات‌رسانی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، مردم را بازوان قدرتمند دولت در برقراری نظم و امنیت دانست و افزود: مردم کمک بسیار خوبی در حفظ نظم و امنیت جامعه برای پلیس هستند.

وی در پایان با اشاره به این‌که امنیت شهروندان، خط قرمز پلیس است اضافه کرد: نیروی انتظامی مجاهدانه و صادقانه در برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند.