ایرنا - فرمانده قرارگاه عمار گفت: هیچ بن‌بستی در انقلاب اسلامی وجود ندارد و با اجرای تفکر و روحیه بسیجی می توان گره‌ها را باز کرد همانگونه که در هشت سال دوران دفاع مقدس در حالی که از نظر تجهیزاتی نسبت به دشمن کاستی های فراوان داشتیم اما با نیروی ایمان و روحیه بسیجی رزمندگان و ملت توانستیم سربلند بیرون بیاییم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت الاسلام «مهدی طائب»  شامگاه جمعه در یادواره شهدا که در مسجد امام جعفر صادق (ع) شهرک فجر ساوه برگزار شد، اظهار داشت: با اتکا به روحیه بسیجی در جنگ اقتصادی هم می توان بر مشکلات غلبه کرده و اقتصاد و بودجه کشور را در مدت ۶ ماه تا یکسال از وابستگی به نفت نجات داد.
وی اظهار داشت: حذف وابستگی بودجه به نفت مزیت‌هایی مانند برچیدن بساط رانت‌خواری دارد و در این مسیر باید به ظرفیت و توانمندی‌های داخلی تکیه کنیم.
وی با تبریک هفته بسیج، گفت: بسیجییان ویژگی‌های بارزی مانند ایمان و بصیرت دارند و همواره در عرصه‌های مختلف پای کار هستند.
حجت الاسلام طائب ادامه داد: امام راحل با درایت و دوراندیشی بسیج را پایه گذاری کرد و با استفاده از توان و نیروی ایمان آنان موفق شد در برابر دشمنان به خصوص آمریکائی‌ها ایستادگی کند.
فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به حوادث اخیر کشور پس از افزاییش قیمت بنزین،  تصریح کرد: دشمنان برای ایجاد فتنه در کشور هزینه زیادی کردند اما متاسفانه برخی مسئولان ما نتوانستند عقبه این فتنه را تشخیص دهند و آن را در حد فتنه سال ۸۸ تلقی می‌کردند.
طائب بیان کرد: با اینکه هیچ کس نتوانست فتنه امسال را تشخیص دهد اما رهبر معظم انقلاب با درایت و بینش والا و بیانات تاثیرگذارشان توانستند وضعیت را آرام و فتنه گران را به مردم معرفی کنند.
فرمانده قرارگاه عمار مشکل اصلی کشور را ضعف مدیریتی دانست و گفت: دلیل این مدعا هم این است که با وجود نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب به نام رونق تولید، آنگونه که شایسته است برای تحقق این شعار اقدام نشده است.