ایرنا- شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان از همه نخبگان، زنان و مردان واجد صلاحیت و سلامت دعوت کرد با ثبت نام در انتخابات مجلس، اجازه ندهند جایگاه نهاد قانونگذاری کشور به حاشیه رانده شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در بیست‌وپنجمین جلسه شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان، اعضا ضمن درک شرایط خطیر کشور و فشارهایی که بر گرده مردم سنگینی می‌کند، بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های کشور برای پیگیری خواست و مطالبات مردم، از همه نخبگان، زنان و مردان واجد صلاحیت و سلامت دعوت کردند تا در مهلت مقرر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند و اجازه ندهند شأن و جایگاه نهاد قانونگذاری کشور از رأس به حاشیه رود.

همچنین این شورا تأمین الزامات انتخابات پرشور، عادلانه و بر اساس رعایت مُرّ قانون را لازمه و شرط اصلی مشارکت و اعتماد مردم به صندوق‌های رای و انتخابات برشمردند و از نهادهای نظارتی و اجرایی خواستند، با رعایت قانون نسبت به تأمین این الزامات متعهد باشند.

در این جلسه جزئیات طرح «سرا» با اصلاحات انجام شده که از سوی احزاب به کار گروه راهبردها پیشنهاد شده بود، تصویب شد و با رأی اعضا، اسماعیل گرامی مقدم و مصلحی به ترکیب اعضای حقیقی شورای مرکزی ستاد انتخابات شورای عالی اضافه شدند.

به گزارش یکشنبه شب پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان، در این جلسه با آسیب دیدگان و خانواده‌های جان باختگان اعتراضات پس از اعلام نرخ جدید بنزین ابراز همدردی شد و بر شناسایی عاملان این خشونت‌ها و التیام زخم‌های بجا مانده تأکید و از نهادهای مسئول و رسانه ملی خواستند فرصت لازم را برای بیان و طرح اعتراض‌های مردم فراهم کنند و اجازه ندهند رسانه‌های برون مرزی با بهره برداری از این اعتراض‌ها بر شکاف‌ها و بی اعتمادی‌ها دامن بزنند.