​معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت نظامی شکست نمی‌خورد، تصریح کرد: جنگ اقتصادی دشمن به ثمر نخواهد نشست.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار نعمان غلامی در اجلاسیه دانش آموزی، دانشجویی و فرهنگیان کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان اظهار داشت: باید به توطئه‌های دشمنان در چهل سال گذشته نگاهی داشته باشیم و شرایط کنونی کشور که سرشار از عزت و  دستاورد است را نظاره‌گر باشیم.

وی با بیان اینکه سیره و اطلاعات شهدا به ما آموخت که چگونه ادامه راه را با دقت باید رفت، افزود: همه آنهایی که دل در مکتب شهدا دارند این دستاوردهای بزرگ کشور را می‌بینند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر باید با قدرت لایزال الهی و گام‌های بلند پشت سر ولایت و رهبری حرکت کنیم.

سردار غلامی با بیان اینکه هیچ ملتی نمی‌تواند با وجود این همه سختی ادامه حیات داشته باشد، عنوان داشت: دشمنان با گزینه‌های نظامی نمی‌توانند ما را تهدید کنند و به لطف خون شهدا به دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه دفاعی دست یافته‌ایم.

وی با اشاره به تحرکات دشمن در جنگ اقتصادی خاطرنشان کرد: امروز  دشمن تمام توان خود را به کار گرفته است که در حوزه معیشت مردم و اقتصاد ملت ضربه بزند که با درایت و نزدیکی مردم و مسؤولان با شکست مواجه خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف وارد شده‌ایم و از تمام امکانات استفاده می‌کنیم.

سردار غلامی بیان داشت: برگزاری کنگره شهدا برای خلق اندیشه الهی است.

وی  خاطرنشان کرد: ما برای خلق حماسه‌های نهایی باید در این کنگره‌ها با شهدا و خودمان  تجدید پیمان کنیم و موانعی را که بینمان فاصله می‌اندازد را برداریم.

سردار غلامی تاکید کرد: به طریق اولا برای ادامه مسیر باید با هم باشیم و از تفکر شهدا در فضای جامعه نیز استفاده کنیم.