نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: قرار بود برخی از اعترافات روح الله زم پخش شود اما به دلیل برخی مصالح کشور منتشر نشد.

پخش اعترافات روح‌الله زم در آینده‌ای نزدیک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه یکی از موضوعات اغتشاشات اخیر به حاشیه کشاندن بحث دستگیری روح الله زم بود، گفت: اغتشاش‌کنندگان قصد داشتند احضار برخی از مرتبطان با زم را تحت الشعاع قرار دهند، همانطور که سعی داشتند برای بحث دستگیری مازیار ابراهیمی، اصل قضایا را زیر سوال ببرند، قصد داشتند تا بحث روح الله زم را هم زیر سوال ببرند.

او تصریح کرد: در اعتراضات آبان ماه مردم به دنبال مطالبه حق واقعی خود بودند، اما اپوزوسیون بر موج اعتراضات به حق مردم سوار شد و برای به حاشیه بردن دستگیری مدیر شبکه آمد نیوز تلاش کرد.

نماینده مردم خمینی شهر ادامه داد: قرار بود برخی از اعترافات زم پخش شود اما با اتفاقات پیش آمد، مصلحت این شد که فعلا دست نگه دارند، اما من فکر می‌کنم در آینده نزدیک بخشی از اعترافات روح الله زم منتشر شود و از طریق دستگاه قضایی تبیین شود.

او گفت: حرکتی که در ٢۵ آبان امسال توسط اپوزوسیون رخ داد برنامه دراز مدت بود و آنها قصد داشتند در ٢٢ بهمن و آستانه انتخابات انجام دهند، اما مصوبه افزایش قیمت بنزین باعث شد تا حرکاتشان را به جلو بیندازند.

ابطحی با بیان اینکه اپوزوسیون سعی کرد از شرایطی که در کشور به وجود آمد  بهره برداری کند، ادامه داد: ماهیت بسیاری از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر که بخشی از آن هم در تلویزیون منتشر و مشخص شد که این افراد دوره دیده بودند.

او در پایان تاکید کرد: در پروسه اعترافات روح الله زم و آنچه از «لپ تاپ» او اخذ شد، نشان می‌دهد که او دنبال تاسیس یک شبکه تلویزیونی اینترنتی بوده است و قصد داشته است که فعالیت‌های خود را در آستانه انتخابات مجلس انجام دهد.