سی‌ان‌ان ترور سردار سلیمانی را به انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا گره زد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 شبکه تلویزیونی سی ان ان با اشاره به یک توئیت قدیمی از ترامپ در سال ۲۰۱۱ که در آن باراک اوباما را متهم به تلاش برای راه انداختن جنگ علیه ایران با هدف بهره برداری انتخاباتی کرده بود، ترور سردار سلیمانی به دستور ترامپ را به انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا گره زد.
سی ان ان روز جمعه با اشاره مستقیم به این موضوع که ترور سردار سلیمانی به دستور ترامپ انجام شد، گزارش داد:  در  آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی که قرار است در آن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  برگزارشود،دونالد ترامپ درحالی دستور این حمله را داد و آمریکا را در یک بحران تازه در قبال ایران قرار داده که خودش پیش از این، اوباما را به جنگ با ایران متهم کرده بود و گفته بود که اوباما برای تصاحب پیروزی در انتخابات، قصد چنین کاری دارد.
اما در زمان اوباما هرگز جنگی بین آمریکا و ایران در نگرفت.
سی ان ان توئیت دونالد ترامپ که مربوط به ۲۹ نوامبر ۲۰۱۱ میلادی (۸ آذر۱۳۹۰) را به نمایش گذارد که در آن دونالد ترامپ نوشته است: باراک اوباما برای آنکه دوباره انتخاب شود، با ایران جنگ را آغاز خواهد کرد.
این رسانه آمریکایی افزود: اکنون که در سال انتخابات ۲۰۲۰ قرار گرفته ایم ترامپ در تصمیمی که کارشناسان آنرا یک تصمیم از روز غفلت توصیف کردند، دستور به ترور قاسم سلیمانی در عراق داد.
منابع رسمی رسانه ای در عراق سحرگاه جمعه اعلام کردند که سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی طی یک عملیات تروریستی در بغداد به شهادت رسیدند.
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که این اقدام به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور انجام گرفته است.