مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با اشاره به میهمانان مراسم فردا در کرمان بیان کرد: معاون اول رییس جمهور، وزرای بهداشت و نفت، استانداران خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان شمالی و فرماندهان نظامی و انتظامی در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید قاسم سلیمانی حضور خواهند داشت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

"عباس تقی زاده" صبح امروز دوشنبه در جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد بزرگداشت سپهبد شهیدقاسم سلیمانی اظهار کرد: مشارکت مردمی خیلی بی نظیر است و باید در سطح کشور و دنیا تصویر خیلی خوبی از مراسم تشییع و تدفین سپهبد سلیمانی منعکس شود.

وی افزود: آمار خبرنگارانی که برای پوشش خبری مراسم سردار ثبت نام کرده اند خیلی زیاد است و ساماندهی کار سختی است که برای پوشش مراسم میدان آزادی، فرودگاه و گلزار شهداء کارت های ویژه را در اختیار می گذاریم.

تقی زاده با اشاره به میهمانان مراسم فردا در کرمان بیان کرد: معاون اول رییس جمهور، وزرای بهداشت و نفت، استانداران خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان شمالی و فرماندهان نظامی و انتظامی در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه مراسم ترحیم سپهبدشهید سلیمانی از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح در مصلی امام علی(علیه السلام) شهر کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، "مرتضی کارآموزیان" رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمان نیز در این جلسه گفت: تاکنون ۲۰ هزار نفر از مردم کرمان به پویش «کرمان میزبان میهمانان حاج قاسم» پیوسته اند که درخواست داریم مردم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم و پذیرایی از میهمانان این شهید بزرگوار همکاری کنند.

وی افزود: درخواست داریم مردم خودروهای خود را بیرون نیاورند تا جای پارک برای خودروی میهمانان باشد و درب خانه های خود را برای استفاده میهمانان سردار باز بگذارند.

کارآموزیان تصریح کرد: شهادت سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس اتفاق بزرگی بود که توانست همه مردم و جبهه مقاومت را متحد کند و دنبال هستیم که مراسم تشییع سپهبدسلیمانی در تاریخ ماندگار شود.

وی بیان کرد: بنا به درخواست رسانه ها برای پوشش مراسم کرمان و همچنین مستندسازان و فعالان فضای مجازی، محلی برای اسکان آنها در نظر گرفته شده و تاکنون از سراسر کشور ۱۲۰ نفر و حتی مستندسازان خارجی ثبت نام کرده اند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمان در ادامه گفت: شهید پورجعفری ۴۰ سال همراه حاج قاسم سلیمانی بوده که این روزها مظلوم واقع شده و باید به این شهید نیز توجه بشود.

وی با اشاره به مسائلی درباره عدم هماهنگی ها افزود: وقت گله‌گذاری نیست و این مراسم آبروی کرمان است و باید به نحو احسن برگزار شود.

 "حسین انجم شعاع" مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه بیان کرد: همه پای کار هستند و باید تلاش کنیم مراسم وحدت آفرین باشد اما به دلیل حجم بالای کار ممکن است نواقصی وجود داشته باشد.