دبیر کل حزب موتلفه گفت: دشمنان و احمق‌های خارجی که تصور می‌کنند با شیطنت و فتنه‌های خود می‌توانند سپاه ما را شکست دهند، بدانند که قطعاً به هدفشان نخواهند رسید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

با انتقاد از دخالت بیگانگان در امور داخلی کشورمان و همچنین حضور سفیر انگلیس در تجمعات غیرقانونی مربوط به حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، گفت: حضور سفیر انگلیس در این تجمعات نشان دهنده عجز انگلیس در برابر جمهوری اسلامی ایران است و آنان به نحوی از استقلال و عزت ایران عصبانی هستند که خودشان هم در تجمعات غیر قانونی شرکت کرده و عکس و فیلم برای خارج از کشور مخابره می‌کنند.

وی افزود: این امر برخلاف تمام اصول دیپلماتیک و روابط بین الملل است و سفرا باید قوانین و مقررات کشوری را که در آن زندگی می‌کنند، رعایت کنند اما سفیر انگلیس به جای توجه به وظایف قانونی و دیپلماتیک خود در جمع معترضان قرار گرفت.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه سفیر انگلیس مرتکب جرایم حقوقی بین المللی شده است که باید با وی برخورد شود، تصریح کرد: این اقدام سفیر انگلیس، دخالت آشکار در مسائل داخلی کشورمان و اقدامی ناشیانه است.

بادامچیان با تأکید بر ضرورت برخورد قاطع با سفیر انگلیس، گفت: وزارت امور خارجه به اندازه کافی قوانین و مقررات برای برخورد با این اقدام خلاف قانون سفیر انگلیس در اختیار دارد که باید از این ابزارهای قانونی خود به خوبی استفاده کند.

عظمت و اقتدار سپاه پاسداران باعث عصبانیت دشمنان شده است

وی با انتقاد از کسانی که سقوط هواپیمای مسافربری ایران –اوکراینی را دستاویزی برای رسیدن به اهداف سیاسی خود قرار داده‌اند، اظهار داشت: حمایت انگلیس استعمارگر و رئیس جمهور آمریکا از اغتشاش‌گران بهترین دلیلی است که نشان می‌دهد این کشورها با نظام جمهوری اسلامی دشمنی دارند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه عظمت و اقتدار سپاه پاسداران باعث عصبانیت دشمنان شده است، اظهار داشت: از سوی دیگر بیداری و بصیرت مردم هم، دشمنان جمهوری اسلامی را عصبانی کرده است چرا که ملت ما بدون آنکه از آنان دعوت به عمل آید به صورت خودجوش در مراسم تشییع و گرامیداشت سردار سلیمانی شرکت کردند و حماسه‌ای بزرگ خلق کردند.

بادامچیان گفت: دشمنان و احمق‌هایی که در خارج از کشور تصور می‌کنند با شیطنت و فتنه‌های خود می‌توانند سپاه ما را شکست دهند، بدانند که قطعاً به هدفشان نخواهند رسید و اقتدار سپاه روز به روز افزایش می‌یابد.

وی تاکید کرد: موفقیت‌های متعدد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمنان را عصبانی کرده است و کسانی که در داخل و خارج در مقابل سپاه پاسداران می‌ایستند، باید بدانند با این اقدام خود نه تنها تاثیری در کاهش اقتدار سپاه نمی‌توانند بگذارند، بلکه خودشان را رسوا می‌کنند.