دبیر کل حزب‌الله لبنان امروز به مناسبت چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس سخنرانی کرد و گفت، انقلاب ایران بر خلاف همه تحریم‌ها و محاصره‌ها و جنگ‌ها با ایستادگی مردم پا بر جا ماند.

نصرالله: انقلاب ایران بر خلاف جنگ و تحریم با ایستادگی مردم، پا بر جاست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حزب‌الله لبنان امروز یکشنبه در چند شهر لبنان، برای بزرگداشت شهداء مقاومت لبنان سید عباس موسوی، شیخ راغب حرب و حاج عماد مغنیه و همچنین در چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همراهانشان مراسم یادبودی برگزار و «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان، در بخشی از این مراسم سخنرانی کرد.

نصرالله در ابتدا یاد شهدای مقاومت را که در چنین روزهایی به شهادت رسیدند گرامی داشت و از شهدای اخیر مقاومت یعنی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان تمجید کرد.

دبیر کل حزب‌الله هنگام اشاره به مناسبت‌های ماه جاری میلادی، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا علیها السلام، به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و آن را به رهبر انقلاب، مردم و دولت ایران تبریک گفت.

نصرالله گفت، انقلاب ایران بر خلاف همه جنگ‌ها، محاصره‌ها و تحریم‌ها، و به لطف ایستادگی مردم ایران در همه حوزه‌ها و در همه مراحل‌، پایداری کرد. این پیامی است برای دشمنی که روی سقوط انقلاب و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی از درون حساب کرده بود، همانطور که جان بولتون انتظار داشت که انقلاب، سال چهلم خود را نبیند. دوستان از همه مظلومان گرفته تا مستضعفان بدانند که آنها تکیه بر قلعه‌ای استوار دارند که هر چه خطرات علیه‌ش بیشتر شود، صلابت این قلعه نیز بیشتر خواهد شد.

در حال تکمیل...