محمود کریمی طی پیامی نسبت به بی‌مهری برخی از افراد نسبت به مداح جایگزینش در برنامه مناجات‌خوانی حرم امام رضا(ع) که از رسانه ملی پخش شد، گلایه کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه مناجات‌خوانی محمود کریمی مداح اهل بیت(ع) که بنا بود ۳۰ شب در حرم امام رضا(ع) برگزار شود به جهت نقل حکایتی از سوی این مداح در خصوص تحول یک قمارباز در هیأت لغو شد و از شب یازدهم ماه رمضان مهدی سروری جایگزین وی شد.

این اتفاق موجب گلایه بسیاری از دوست‌داران اهل بیت(ع) از رسانه ملی شد تا جایی که برخی علیه مداح جایگزین شده نیز هجمه کردند.

محمود کریمی طی پیامی که در فضای مجازی، نسبت به این اقدامات واکنش داد:

زنده نگهداشتن محافل ذکر مصائب و مناقب اهلبیت علیهم السلام، وظیفه‌ تعطیل ناپذیر هر پیرو واقعى و محب آل الله است. در حالى که بنده، از اعماق وجودم سپاسگزار و منت دار محبت و عنایت بى‌بدیل امام رئوف علیه السلام، به خاطر اعطاى توفیق برپایى یک دهه مناجات شبانگاهى در حرم مطهر رضوى هستم؛ معدودى افراد اما با ادعاى جانبدارى از اینجانب و یا اعتراض به تدابیر مسئولان امر، برادر محترم آقاى حاج مهدى سرورى را مورد بى‌مهرى قرار دادند.

غافل از آنکه ابراز علاقه به یک روضه خوان، هرگز با اسائه‌ ادب به دیگر خدمتگزاران، قابل جمع نیست و هر کس این دو ضد را در خود، جمع مى‌بیند وظیفه دارد که ابتدا به اصلاح نفس خود بپردازد.